|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd hoe alles er nu uit ziet.
|
|
|||
|
|||
Alleen het asfalt ligt er nog,vangrail en tribune zijn weg.
Verder staat er een hoop zooi op het eerste gedeelte waar je de baan opkomt. |
|
|||
|
|||
Wat foto's van 2008...
Er gebeurt trouwens nog wel wat. Er zijn rijwieltrainingen en in 2013 was er: https://www.facebook.com/media/set/...79540256&type=1 |
|
|||
|
|||
Het is echt jammer van deze baan,en zeker leuke tijden gehad daar.
Kan me nog herinneren dat madmaxgolf2 mee deed met sprinten met zijn Lhasa groene golf 2
|
||||
|
||||
Misschien een reünie op touw zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien eerst het circuit redden !!
|
|||
|
|||
Patrick 86 c,jij hebt toch nog wel foto,s van toen?.
Ja sprinten met een golfje met niet meer als 1 stoel en een dashboard.. En dan maar gassen daar in baarlo. |
|
||||
|
||||
krijg daar echt brandend maagzuur van...
hoe het er nou bijligt en hoe het geweest is...man wat een herrinneringen heb ik daar aan .. ik heb hier al wel eens foto's gepost van 'toen' ...kan het van dorp Baarlo nog niet begrijpen waarom ze dit gedaan hebben... |
|
|||
|
|||
Ja Mark,ik heb laatst nog een mapje oude foto's terug gevonden.
Ik snap het ook eigenlijk niet Heinz.
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN Last edited by patrick 86c : 02-05-2014 at 18:52. |
|
||||
|
||||
Ligt er echt troosteloos bij, wat sund zeg Idd mooie herinneringen aan!!
|
||||
|
||||
smorgens wakker worden met een BBQ waar de geur van smeulend vleesch afkwam..
zoeken waar je sleutels waren...oh zitten nog op het contact...portemonnee ligt op dak duitsers die vragen 'wo es fruhstuck gibt' was werelds toen..al wisten we dat 20 jaar later niet ..ook niet van het geintje BBS RM's.. ooh die krengen vreten een partij in ... gooi ze maar bij het ouw ijzer... |
|
|||
|
|||
Toen kocht je ze nog voor 't ouwe ijzer geld
|
||||
|
||||
Hehehe heel herkenbaar....rijen voor de douche, dus dan maar naar het zwembad wat ernaast lag..
|
||||
|
||||
Hehehe heel herkenbaar....rijen voor de douche, dus dan maar naar het zwembad wat ernaast lag.. naar het dorp voor een GTI Menu...
|
||||
|
||||
Hier een foto van mij ongeveer 10 jaar geleden bij
één van de meetings van de toenmalige "Caddy-Clan" Uiteraard op een parkeerterrein van een Mac.. Ik weet niet meer waar helaas Later hebben wij hem groen geschilderd ...