|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij loopt hij een beetje aan de rijke kant, Maar dat bij het overschakelen komt waarschijnlijk doordat hij hem in de begrenzer jaagt, zo te zien is de begrenzer ignitioncut ipv fuelcut. Bij mijn auto een tijdje geleden ook laten omzetten(geen vw), ignitioncut is wat vriendelijker, wat minder agressief. Kortom de verbrandingkamer loopt bij een ignitioncut wat voller daardat de inspuiting doorloopt, rook en klappen |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo hier de zwager van Geizer, In Zwitserland is de Honda Integra Type-R met de EDM (ronde lampjes) front geleverd in het geel (links gestuurd) zijn er 53 van bekend op de wereld en er rijd er 1ntje rond in NL. Daarnaast was de Acura Integra Type-R wel veel te vinden in het geel, maar minder pk's en een zacht onderstel. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hier mijn 'nieuwe' echte japanse auto(tje)
Planne zijn. -omlaag -wielen zwart -mistlampen/acheruitrij lichten smoken enz. Zoiets, maar dan kleinere wieltjes. En heb nog een FMIC liggen orginele zwart (Mishimoto)
|
|||
|
|||
die auto's vind ik echt heel cool.
echt een hele goede keus, veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
@ Jones, thnx! Vind ze ook wel cool, wat alleen iets minder is, is dat hij automaat is haha.. Maargoed als ik 't echt wat vind, wil ik waarschijnlijk toch een witte en dan ook een handbak. En waarschijnlijk dan ook 't facelift model van deze.
@ C1Rob, dit is een dit is een EP91 Deze was trouwens wel een stuk sneller dan een Glanza met handbak met een paar mods..
|
||||
|
||||
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 02-03-2012 at 19:09. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is een vet ding (op die achterlicht-unit na)..
http://www.youtube.com/watch?featur...d&v=C6Jz_X9YYNM
|
|||
|
|||
|