|
||||
|
||||
hehe!
ja makkelijk als je kinderen hebt die moeten leren om zindelijk te worden... |
|
||||
|
||||
Quote:
Het was de bedoeling een skelter voor m'n zoon te zoeken, en ja...mijn god, werkelijk geen idee wat ik ingetypt heb .. maar.....ineens was dit er....
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat hajee meer in de buurt kwam :p whahaha :biggrin:
|
||||
|
||||
http://www.marktplaats.nl/markt/aut.../213714.htm?n=1
21" mercedes wielen volgens mij gewoon 17" of zo
|
||||
|
||||
wel mooie wielen overigens
|
||||
|
||||
zit ook nog steeds aan zoiets te denken voor de winter of zo voor onder de bus
|
||||
|
||||
Op rotzooi zoeken levert oko nog wel eens iets op.....
http://www.marktplaats.nl/markt/con...6s%3D50%26m%3D0
|
|||
|
|||
Quote:
"De advertentie bestaat niet of is zojuist verwijderd." heeft iemand de foto bewaard??? |
|
||||
|
||||
en wat staat er nou voor dat hek dan ?
|
||||
|
||||
Ik zie het piemeltje al staan voor die enge motorduivels ....brrrrr.....
waaahhh daar is mijn redder Jan Smit....pffffff..... nu.nl Jan Smit redt vrouwen in spel voor mobiele telefoon Uitgegeven: 22 april 2005 11:46 VOLENDAM - Zanger Jan Smit redt vrouwen van slechte motorduivels en de mobiele gamer moet hem daarbij helpen. Het spel 'Jan Smit' voor op de (nieuwere) mobiele telefoons ligt vanaf vrijdag in de winkels. Smit is naar eigen zeggen de eerste Nederlandse artiest die een mobiele game heeft. "Het doel is met de auto vrouwen te redden die worden achtervolgd door boeven." Daarbij moeten zoveel mogelijk punten worden gescoord. Het idee voor het spel is mede door de Volendammer bedacht. "Ik houd nou eenmaal veel van vrouwen."
|
||||
|
||||
Zozo het wordt wat stil hier, maar ik liep toevallig op marktplaats tegen deze aan. De tekst valt opzich nog mee (standaard fouten) maar het geheel van de advertentie, dus de tekst en de auto (en aan de fouten te zien kan je enigszins het type verkoper voor de geest halen :biggrin: ) Bij deze dan een hele mooie mercedes 300 TD met sportbumbers en special gemaakte uitlaat e.d. En mij hoor je niks zeggen over smaak :p
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe 11.500,00 euries....haha maar goed dat de Uitlaat special van chroom is gemaakt :biggrin: :biggrin: verder zeg ik niets, laat iedereen maar zelf genieten... :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Aan het maantje en sterretje op de achterruit te zien heb je helemaal gelijk!! |
|
||||
|
||||
rare doppen.....enzo..
|
||||
|
||||
Quote:
heeft hij vast zelf gedaan...... Kan echt niet dat iemand dat ervoor uit wil geven :p |
|
||||
|
||||
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...i%3D10%26js%3D1
ik ben opzoek naar een brede gril van een passat 32B liefs embleemloos maar als je er een hebt zonder embleem is het ook goed
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, sommige versprekingen zijn om om in je broek te pissen! :biggrin: