|
|||
|
|||
stond vanmorgen op keversite ...
porsche 993 six speed squareback - $44,000 Volksworld show winner 2004, porsche 993 powered (3.6) squareback with six speed 993 gearbox, mounted on scratch built hotrod style chassis, tubbed and narrowed front end, high spec callipers and discs all round. Painted in porsche polar silver. Can be supplied with one off carbon fibre bumpers or chrome bumpers, Porsche Boxter S wheels, aftermarket racing fuel injection system and exhaust. Built by T3D, Tim Hammond hot rods with paint by one of the uk's leading vw bodyshops TBS.. Fully featured in Volksword Magazine u.k (cover car), Super vw's (france), and käfer reveue (germany).. Very fast and usable... The asking price is less than half what the car actually cost to build.. en hier de rest van de advertentie op thesamba |
|
||||
|
||||
Is die vooras versmald ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Haha, ja zoiets ja :biggrin: (welke vooras?....) Er zit een volledig custom made chassisframe onder. Heeft 0,0 meer met een type 3 bodemplaat te maken. Klassieke hotrod bouwwijze. Als het je interesseert zul je op volkszone.com/Vzi ff moeten zoeken in de archives voor de complete thread over de opbouw van deze wolf in schaapskleren. (nee, ik heb de link helaas niet voor je) Be warned tho, die thread is meer dan 30 pages lang.... Greets, Walter |
|
|||
|
|||
Quote:
Zit er nou echt een 'Carrera' opschrift opgeplakt Dat heeft zo'n auto toch niet nodig? |
|
|||
|
|||
Quote:
toch zaten er eerst andere wielen op ... ramen zijn ook veranderd. Beetje jammer inderdaad van dat Carrera embleem achterop |
|
||||
|
||||
@variant'69...vindt dat zo een geile bak he,...die kleur, de wielenetc...
petje af...dit is een van de type 3 variants die mij heeft doen denken er een aan te gaan schaffen... greetz..Vic... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je ik ben er ook erg blij mee. Voor het dagelijks vervoer rijdt ik nog met een andere type 3 die op zijn manier ook weer erg apart is....... :biggrin:
|
||||
|
||||
mooi wagenpark zo...
|
|
||||
|
||||
kun je wel stellen ja
|
|
||||
|
||||
Post hier je Type 3 ( part 2 ? )
Of die van een ander
Het wordt druk . Jarenlang verguist maar ze zijn niet meer aan te slepen de laatste 2 jaar ... |
|
||||
|
||||
Kermit!
En deze mogen we natuurlijk ook niet vergeten: Net als de ex-keverpech bolide:
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 10-08-2006 at 06:23. |
|
||||
|
||||
Ik maak de laatste tijd niet zoveel foto's meer van mijn wagens, maar gelukkig doet een ander dat wel eens voor me
Zie hier mijn type4 powered Variant @ Drachten: Voor de liefhebber: hij mag weg... Jens
|
||||
|
||||
Ieder zijn smaak, maar dit setje wielen staat toch niet echt:
Quote:
Resto is the way to go! Onze 62-er:
|
||||
|
||||
|