|
||||
|
||||
9 januari 2009:
Seau, afgelopen weekend aan het lassen geweest en dat ging, als je kijkt dat het de eerste keer was, best wel goed. Met de linkerachterhoek bezig geweest. Hoop rottigheid weggeslepen en begonnen met het eerste nieuwe stukje erin te lassen: Twee nieuwe stukjes erin gelast en het derde stukje aan het passen: Ben nog wel wat verder gegaan, maar geen foto's van. Die komen nog wel. Vanavond weer lekker verder. |
|
||||
|
||||
ook ergens januari 2009:
Vanavond weer lekker bezig geweest en ik moet zeggen, het lassen gaat me echt steeds beter af. En die laskap die ik nu heb, die automatisch donkerder wordt als je begint met lassen is wel echt ideaal!!! Dit stukje had ik er gisteren al opgelast. Is een verstevingsstukje waar de bumper aan vastgemaakt wordt. Hier zit het bovenste plaatje er ook al op en vastgelast: En van de zijkant gezien: Wat er nu moet gaan gebeuren is wel allemaal zichtwerk in tegenstelling tot wat ik tot nu toe gedaan heb. Ben dus heel erg benieuwd hoe dat gaat lukken, maar we zien het wel, ga het gewoon proberen. Komend weekend een weekendje weg, maar volgende week gaan we weer lekker verder. |
|
||||
|
||||
11 december 2008:
Ok, hier een paar foto's. Eerste foto is van de nieuwe voorhoek die aansluit op de tevens nieuw ingelaste dorpel. En hier de nieuwe hoek gezien vanaf de kant van het spatscherm. Ook het nieuwe stuk binnenscherm is hier te zien Ik heb ook nog foto's van het inlassen van de dorpel, maar die staan nog op mijn fototoestel. Die volgen later. |
|
||||
|
||||
gisteren en vandaag weer lekker aan het werk geweest. Daar straks foto's van. Eerst nog even 2 foto's van wat langer geleden van het vervangen van een achterhoek:
|
|
||||
|
||||
En dan nu wat foto's van het vervangen van de dorpels:
Halve dorpel eruit geslepen: Hele dorpel eruit geslepen: |
|
||||
|
||||
7 mei 2007:
De dorpels zitten er al weer een poosje in en ik heb nu ook de b-stijlen er beiden weer opgelast. Vervolgens de deurtjes ook gelijk maar er ingehangen En ook de kofferklep gelijk maar eens gemonteerd om te kijken hoe het er uit ziet Het begint nu echt bijna weer een auto te lijken voor zover dat mogelijk is met een kubel. Het las en slijpwerk aan de body is nu klaar en het plamuren en strak maken kan gaan beginnen. Binnenkort even de schermpjes stralen en kijken wat daar de schade aan is en die ook maar restaureren |
|
||||
|
||||
27 mei 2007:
Nieuwste aanwinst voor in de kubel is vandaag ook via de TNT afgeleverd |
|
||||
|
||||
26 juli 2009:
Zooow, van het weekend weer flink bezig geweest. Omdat ik echt niet meer kon zien waar er nog wel en waar er niet meer geplamuurd moet worden, heb ik de hele auto vast een keer in de grondverf gezet. En zover ik nu kan zien hoeft er echt niet veel meer geplamuurd te worden!!! Ik zit alleen nog even te dubben of ik de kofferruimte zwart maak, of dezelfde kleur als de auto! |
|
||||
|
||||
27 juli 2009:
Vanavond ook weer lekker aan de gang geweest. De kofferklep helemaal geschuurd, ontvet en in de grondverf gezet. En nu kan ik zien dat ik ook daarom niet veel meer hoef te plamuren. Verder allerlei kleine dingetjes (deurscharnieren, koffer/raam scharnieren, en nog wat ander klein spul) met de komborstel kaal gemaakt. Dit moet nu ook in de grondverf gezet worden en dan later in de kleur (zwart of de kleur van de auto weet ik nog niet). Kofferklep ook grijs: |
|
||||
|
||||
Seauw, dit is mijn hele project voortgang van aankoop tot nu. Ik ga hem vanaf nu ook weer hier bijhouden Is wel geinig!
Gisteren weer ff aan de kubel gewerkt. Samen met tijssie ff de kap erop gemonteerd om te kijken of dat een beetje past Dat ging niet vanzelf, wat een gepiel, maar hij zit erop Verder nog wat plekjes geplamuurd en dergelijke. Vanavond de bodem kitten en in de tectyl zetten. |
|
||||
|
||||
*Kuch* "blaast stof van zich af"
Mooi werk ! |
|
||||
|
||||
Wet niet of je er al uit bent met de schakelaars?? Maar er zitten wat extra standen op ivm oorlogsverlichting. Wat ik me kan herinneren is het zo gemaakt dat als je de oorlogsverlichting hebt ingeschakeld niet per ongeluk de schakelaar kan omzetten en zo dus per abuis de gewone verlichting inschakelt.
Peter heb jij die schema's niet meer?
|
||||
|
||||
jep, zitten nog in de mailbox..
Geef je mail maar Tjoep als je ze wilt hebben. Greez peter |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed bezig Launch control stond nog aan? Quote:
Cool ding, ga zo door! |
|
|||
|
|||
zo jij hebt niet stil gezeten, goed bezig
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Van de week flink aan de bodem bezig geweest. Alle naden gekit, handrem gedemonteerd en netjes gemaakt en de onderkant van de bodem in de hechtprimer gezet.
Vanavond de onderkant in de steenslagbeschermer zetten en hopelijk ook de bovenkant in de hechtprimer. Dan kan ik de bovenkant na het weekend netjes aflakken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja graag coen[at]weedeaters.nl |
|
||||
|
||||
Mooi project om aan te (leren) lassen met al die rechte vlakken
Gaaf ding, je pakt het erg netjes aan.
|
||||
|
||||
Done !
Suc6 ermee! groetjes peter |
|
||||
|
||||
Damn goed bezig!!!
Heb je al een idee hoe hij er uitewindelijk uit zou moeten zien?!