|
||||
|
||||
Tip: is het ook iets om bij 'last comments' te zien wie het commentaar geleverd heeft en wanneer??
|
||||
|
||||
Daar ben ik ook al een tijdje mee bezig, maar dat is toch een stuk lastiger
Ze worden daar in ieder geval al gesorteerd op laatste reply eerst |
|
|||
|
|||
is het ook mogelijk om plaatjes uit je user gallery te verwijderen? Of kijk ik daar overheen?
|
||||
|
||||
Hahaha, heb het gelijk veranderd! Thanx!
(en ben gelijk de foto's aan het verplaatsen ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Zie dat op keversite ook heel vaak gebeuren, kan heel goed aan de software van dat forum liggen! Is hetzelfde als keversite!!
|
||||
|
||||
krukje ik zie niks staan zo kenne we je ook niet helpen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie geen verandering, kun je uitleggen hoe/wat ?
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
http://romeo.messageboard.nl/8717/v...c.php?p=541#541 Ben ik nou de enige die geen foto's vant Vforum op een andere saite geplaatst krijgt ?? Of is het wat Friekje zegt ... ligt het aan de software van dát bewuste forum |
|
||||
|
||||
nee, dat ligt idd aan de software van dat forum zelf. Zoals veel fora laten zei alleen img-links toe die eindigen op een image-bestandsnaam zoals .jpg, .jpeg of .gif..
omdat je een attachment doorlinkt, wat eindigt op iets heel anders, werkt het niet. Als je het plaatje zou uploaden in de gallery, krijgt het een "normale" extensie, en zou je wel door kunnen linken snap je het nog? |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, maar dat komt omdat ik vanmiddag ná 13:30 mijn harde schijf geschoond heb, heeft niks met jouw prima uitleg te maken hoor (kzal hier mun signature ook maar weghalen, voordat iemand mij ermee om m'n oren gaat slaan) |
|
||||
|
||||
LOL
|
|
||||
|
||||
Nog maar eens de vraag;
Hoe kan ik uit mijn persoonlijke foto-album foto's verwijderen ??
|
||||
|
||||
dat is op dit moment nog niet mogelijk, maar ik ben bezig met een update, waar dat wel mogelijk is.
Je hoeft in ieder geval niet te vrezen dat hij vol raakt, iedereen heeft 100 MB ruimte, en als dat vol is, moet je maar even een gil geven |
|
||||
|
||||
Quote:
Owwww, dan kan ik nog wel ff doorgaan met uploaden