|
||||
|
||||
....
Last edited by richard-polo : 10-05-2012 at 08:39. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat gevoel krijg ik nu ook..................... |
|
||||
|
||||
ach ja op een ander forum is ie al geband door zijn kutreacties altijd dus doe zo voort richard
|
|
||||
|
||||
Vandaag nog even je motor aanschouwt was die jongen die met dat blonde haar je liet me de uitdraai van de oude motor nog zien.
erg netjes diepe respeckt. mvg mathijs |
|
||||
|
||||
Quote:
als je iets dwars zit sander meld het me Ik ben een eikel ik weet het Last edited by richard-polo : 10-05-2012 at 14:36. |
|
|||
|
|||
Ik zeg chapeau.
Mooie cijfers van een dikke tor. Gr |
|
||||
|
||||
Respect voor het bouwen van zo'n blok met deze onderdelen en een supermooi resultaat!
|
|
||||
|
||||
Heel knap werk ruud
ERG jammer dat je build topic wordt vervuild door nutteloze discussies Zie liever foto's en pure lof voor je werk
|
||||
|
||||
iedereen met positieve reacties,heel erg bedankt
|
|
|||
|
|||
ik snap de ballen van motors !
kijk zat grafiekjes af voor de lol xD En deze is smooth als de neete man :| zal ook verdomt lekker loopen buiten als inde golf zelf (y) Respect man! |
|
||||
|
||||
... in de corrado Albert87 ..
|
|||
|
|||
Quote:
My bad New here :$ Corrado.. net zo mooi |