|
||||
|
||||
die is idd lekker!
ook gaaf detail.. dat 2000 turbo in spiegelbeeld
|
|||
|
|||
Mijn eerste auto was een BMW 316i E30,dit blijf ik nog steeds superauto's vinden.Heb later nog een 325i en een 325i cabrio gehad.
Ik hoop ooit nog es een BMW M3 E30 Cabrio te rijden! En ik was ook altijd helemaal weg van terreinwagens en Jeeps,heb net een Jeep Cherokee gekocht. En natuurlijk de BMW M1!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze vind ik ook supers hoor Busser :biggrin: Heerlijke 80's bak :biggrin:
|
|||
|
|||
En ook nog een MK4,MK3,MK2 en natuurlijk ook diverse MK1's gehad.
|
|
|||
|
|||
Hey is dat die 2000 Turbo die laatst in assen meedeed met de streetrace?
|
|
||||
|
||||
on-tipic:
Porsche 911 (Mijn oom heeft een tijdje een oude 911 gehad.... model blijft super! denk dat het een eind 70-er begin 80-er was...) Lancia Delta Integrale (Staat een mooie te koop hier in de buurt... :S €4.500,- en al een hele tijd) BMW 316 E30 (zijn die brede toch?) Golf II... Al helemaal sinds mijn broer 1 had...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Ik heb al het off topic shit verwijderd, kunnen jullie nu on topic blijven ?
Eventuele reacties kunnen via PM en NIET meer in dit topic. Bedankt ! |
|
||||
|
||||
Dit is toch wel DE auto waar ik altijd weer `n warm gevoel van krijg... ooit....ooit...
|
||||
|
||||
Ik sluit me helemaal bij jou aan rené, 3.3 dan wel...
|
||||
|
||||
Je suis een audi liefhebbert ook wel!
Super brulbak...had ik maar pegels 200 Turbo 20V Avant!! Ook superdesuper!!!!! Eigenlijk nog wel mooier dan de RS2.....misschien
|
|||
|
|||
1,5 jaar oud en al onder het roest, zo erg dat je er iets aan moest doen omdat anders je spatborden er van af zouden vallen. zomers in de alpen met je verwarming aan, blower hoog, dak open, ramen open anders kookt de motor over het blijft een 1100...... en een waterkoker! |
|
||||
|
||||
ik was als kind altijd gek van ferrari.. deze is van mij, is echter wel een oudje.. maar ja.. Last edited by hajee : 12-07-2005 at 23:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik ga voor de Mercedes Benz 770 K...
Niet echt uit mÃ*jn jeugd, maar wel een dreamcar! :biggrin: Liefst in cabrio, maar daar vind ik alleen maar foto's van met dat mannetje achterin de volkswagen gestart heeft...
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER Last edited by Big_Mac_Mark : 21-04-2005 at 09:13. |
|
||||
|
||||
Bij mij begon het bij de subaru impreza 555, een heerlijke auto!!! Mijn vader sleurde me mee naar de rallye's en deze was niet meer uit mijn hoofd te krijgen!
Waar ik momenteel van droom?? Hmmmmm makkelijke keuze, t'is iets wat ik al een tijdje graag wil hebben, variant of gewoon: Liefste natuurlijk met de 1.8t erin, de boodschappen moeten snel gehaald worden! :p |
|
|||
|
|||
Doe Rick maar een W8!
|
||||
|
||||
De s8 is ook van harte welkom, alleen dat ligt buiten mijn budget dus ik probeer er niet van te dromen..... De oudere is ook welkom: |
|
|||
|
|||
valt me tegen dat niemand van jullie og de Lancia Delta HF integrale heeft genoemd, wat een geile bak blijft dat toch he. ik kan er nu 1 kopem met 66.000km op de teller heb er helaas het geld niet voor omdat alles in onderdelen voor de scirocco zit
als ik de spullen en scirocco zou kunnen verkopen voor leuk geld, zou ik die kopen. maar ja. de quattro blijft ook super. net als de charger R/T, die ben ik nu 1 aan het opbouwen op het werk. |
|
||||
|
||||
Deze bedoel je? Die is zeker wel vet en vooral snel maar ik heb andere dingen op mijn lijst staan! |
|
||||
|
||||
grappig, de droomauto uit mijn jeugd is zeker de impreza (555, number of the beast). Tis soms maar net waar je mee opgroeit. ging met mn pa mee naar vliegshows en rallies. Mn eerste echte heftige verliefdheid ligt dan ook eigenlijk bij de Spitfire... wel n oudje, maar wat n geluid... zucht
|