|
||||
|
||||
Gereserveerd voor het hele weekend!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Heej Dennis,
Dat heeft een aantal oorzaken; De prijs voor de catering is wat omhoog gegaan en we hebben besloten om de douche en toiletten in de weekendprijs op te nemen. Al met al betekende dit dat we het niet meer voor de prijs van vorig jaar konden doen, dus hebben we tot deze prijsverhoging besloten.
|
||||
|
||||
Kijk tegen die tid wel ff ofk aanwezig ben,is al een erg druk jaar.
|
|
||||
|
||||
We hebben zojuist onze trailer voor het event op youtube gezet.
Klik op de link om te zien wat je op VolksDub 2012 kunt verwachten: http://youtu.be/myeStLY5pGc
|
|||
|
|||
Ik ben net als vorig jaar zoiezo aanwezig, en hopelijk met de T1 Pick Up! we zijn er hard aan bezig!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vind ik leuk |
|
||||
|
||||
Aanwezig
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, bedankt voor de uitleg!
|
|||
|
|||
zojuist een groepje van 7 man ingeschreven!
|
|
||||
|
||||
We zijn de 100 inschrijvingen alweer gepasseerd. Maximaal 300 plaatsen beschikbaar, ben er dus snel bij als je zeker wil zijn van je campingplekkie!
|
||||
|
||||
Ik kom natuurlijk weer heeeeel graag, maar de vrouw is uitgerekend in juli
Maar als de baby,s er nog niet zijn kom ik Dan kom ik er ook wel op toch , zonder te reseveren toch Hans??? Neem ik zelf wel een Hamburger mee Last edited by siepgti1978 : 29-03-2012 at 20:45. |
|
||||
|
||||
ja ingeschreven!!! samen met de vrouw!!!
|
|
||||
|
||||
Wordt weer gezellig mannen!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ingeschreven voor heel 't weekend
|
|
|||
|
|||
ook weer van de partij dit keer samen met Esther!!
Wordt er dit jaar wel echt bier geschonken ipv BAHvaria?
|
||||
|
||||
goed punt Tinus
|
||||
|
||||
Ik heb je wel eens anders gehoord opperrrrrt
|
|
||||
|
||||
Quote:
anders kom je maar bij ons langs voor een beugelflesje grolsch
|
||||
|
||||
Misschien een stomme vraag, maar is er een stroomfaciliteit als de sleurhut mee gaat?
En het vrouwtje is vegetarisch, zijn daar opties voor mbt. de bbq? Niet dat het ongunstig is voor mij. 10 stukken vlees vind ik wel lekker hoor.