|
||||
|
||||
Quote:
Compleet zinloos, maar.....HET IS EEN OPTIE ! En die D-sign is zooooooooooooo VET !!!! (als je er nog eens 1 tegenkomt )
|
||||
|
||||
Quote:
Die D-sign heb ik zo gevonden voor je. De truc is om er niet de hoofdprijs voor te betalen. Komt goed. ik ga misschien vanavond ff die parkeerhulpen erop zetten. Zal een foto posten als ze erop zitten. |
|
||||
|
||||
De parkeer hulpen de het D-plaatje zitten er op. Moet nog wat aanpassingen aan het bevestigingsbeugeltje van het D-plaatje doen en de boel aansluiten natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
heel erg mooi!!
ps heb je `m verlaagd? of ligt ie zo laag door de accesoirres
|
||||
|
||||
Whahaha, tering wat een zooi op die Keef van je!!! :biggrin:
Echt lekker aan het volhangen zo! |
|
||||
|
||||
Toch wel wijs hoor, aan beide zijden !!
Houden zo En die D-sign is zooooooooo goed
|
||||
|
||||
Vandaag weer druk bezig geweest. De mistlamp er weer op gezet. toch de kentekenplaat er maar op gezet. Wel jammer, vond het mooier zonder, maarja ach..D-plaatje zit e nu ook goed op, moet 'm alleen nog ff wat stroom geven. En na lang nadenken toch het zonnescherm er maar opgezet. Staat toch wel wijs.
|
|
||||
|
||||
zonnescherm vind ik net te...de rest super!!!! die velgen zijn echt nog steeds ubergeil!
|
|
||||
|
||||
ZONNESCHERM IS GOED MAN!!
Echt super!
|
||||
|
||||
He Oskar,
Je kan die empi gt horn buttons ook in het rood krijgen he!!! Staat wel cool bij de rest van je accessoires denk ik! Verder goed bezig!!! Nu nog een rode bra! Ik hou mn ogen open voor je!!
|
||||
|
||||
Hahaha, cool man!
Kan nu alleen nog chrome scharniercovers bedenken, pop-outs en een schoen-schraper. Staat 'm goed zo! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt. Je kan ze inderdaad ook in het rood krijgen, maar op dit type stuur hoort eigenlijk een blauwe. Misschien eens kijken hoe jouw rode bra mijn auto staat? Als het leuk staat ga ik er misschien wel eentje zoeken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed! Ik neem 'm wel mee naar de Witte brug de 29e!
|
||||
|
||||
Ok is goed. Ik weet niet zeker of ik er zal zijn, maar als ik kom wil ik het wel ff proberen.
|
|
||||
|
||||
Moet je hem niet zo langzamerhand laten herkeuren? Het gewicht op het kenteken klopt van geen kanten meer, zo!
Maarre... Errug gaaf, allemaal. Inderdaad nog pop-outs en zo'n schoenschraper om het geheel te completeren
|
||||
|
||||
Quote:
Gewicht op kenteken klopt idd niet meer echt, maar ach. Who cares! Wil graag pop outs hebben. Zijn wel te vinden, maar erg duur. En ik heb als het goed is al een setje. Moet er alleen nog even verder over babbelen met de huidige eigenaar. De schoenenschraper hoort eigenlijk bij een complete Robri set. Wil ik ook graag hebben, alleen zit er achter al een steenslagplaatje op en ben bang dat de Robri's iets kleiner zijn en je de gaten gaat zien. Moet ik me ff in verdiepen, maar hou er rekening mee dat ze er binnenkort wel op zitten. |
|
||||
|
||||
zonnescherm ziet er inderdaad goed uit, hoe heb je hem nou gemonteerd, de mijne zijn weer onderweg. en ik heb ze nog te koop liggen voor een Type III
heb ook de pop outs binnen gekregen, en ik kan nu een goed iets overcompleet setje maken,. gaan er hoop ik snel op, dus ik kan je alleen blij maken met een dood vogeltje, helaas. succes weer
|
||||
|
||||
Hey Jasper!
Ik heb na lang denken toch maar gewoon gaten geboort en hem met rvs boutjes vastgezet. Een klemmetje was mooier geweest, maar kon nix vinden. Jammer van die popouts. Ik kom vast wel weer een setje tegen joh. Heb geen haast. |
|
||||
|
||||
ik hou er wel van van al die assecoires erop vind het helemaal top, alleen beginnen die roosters op de koplampen nu wel een beetje op te vallen ten opzichte van de rest, alles ziet er top uit en daar weer zo'n randje om...maar ben er van overtuigd dat dat met de tijd ook wel goed komt....ik vind het wel cool inderdaad fully loaded...keep up the good works..
|
||||
|
||||
Hehe, alsof je mijn gedachten kan lezen man! Ik ga ze er ook afhalen denk ik. Ben van plan andere roosters te kopen. Die 356 dingen waar het glas er voor uit moet. Zijn erg mooi. Heb deze ook wel weer gezien.
Last edited by Oskar : 05-08-2005 at 15:50. |