|
||||
|
||||
Vandaag ook weer gesleuteld ontsteking van digifant aangesloten op de pl, kop erop, uitlaatspruitstuk erop, inlaat erop en ff de tb's erop voor de looks
|
||||
|
||||
Foto's van die TB's!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
camera vergeten, donderdag ben ik er weer en maak dan foto's... als ik de camera niet vergeet.
|
||||
|
||||
TB`s????
transport blokken? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Elke cylinder een eigen gas klep huis met injektor ziet er zeker goed uit paar klijne tegenslagjes maar ff goed nadenken en alles werkt zaterdag da gaat hij zaterdag ook nog lopen. ALS DENNIS ZIJN OLIEFILTER NIET VER GEET TE HALEN !!!volgend projekt is ook al verzonnen dus !
|
||||
|
||||
en dat volgende project is????
|
|
||||
|
||||
Umm, wat is het voordeel van trottle bodies? Hoeveel PK winst? Hoe communiceert dat met het injectiesysteem?
|
||||
|
||||
moet zometeen minimaal 170pk hebben, injectie gaat via Digifant1, kan ook met DTA of KMS megasquirt enz
|
||||
|
||||
Morgen weer zaterdag! :p
|
||||
|
||||
EINDELIJK JA!!
Wat ga ik doen?? -olieverversen van de kever -remmen nakijken van de kever -thermostaat van de golf vervangen -naar breda voor een wielen wissel -kijken voor een gti blok voor de slet van bob Weer een druk daggie dus! |
|
||||
|
||||
Zaterdag ja, maar weinig sleutelen. Morgenvroeg met de instructeur op pad!!
Ik ga aan de slag met het E achter B rijbewijs en volgende week al afrijden! Altijd makkelijk om een 'gevulde' aanhanger te mogen trekken
|
||||
|
||||
Eeeuhm, eens even kijken! Morgen even weer het blokkie in de race-GTI leggen, aanpassingen testen (liefst op de openbare weg :p), verjaardag, uitgaan, zondag even klusje doen, en dan naar Drachten! Druk weekend!
|
||||
|
||||
Mijn To Do lijstje voor morgen:
-dorpellijsten van de VR6 monteren en verder prutsen aan de linker Audi-deurgreep, -Edition One 16V uit elkaar trekken en op straat gooien om af te laten voeren door Piet de oud-ijzerboer, -Naar Gorredijk (Frl.) op en neer knallen om ff met Freddy Cane te praten, -Verjaardagsfeestje.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat kost zoiets (lessen + examen) tegenwoordig als ik vragen mag?
|
|||
|
|||
zaterdag 16 April
Wij vertrekken om 08:30 vanuit Rijswijk .. dan eerst naar Deventer,wat Fuchsen ruilen,daarna
door naar Hengelo,een setje Porsche 914 stoeltjes ophalen .. daarna weer richting Kampen, waar ik heb afgesproken met Jasper,waar ik wat banden (225/40x18) aan heb verkocht,en dan door naar Rûhne,waar we de nacht in een hotellutje gaan doorbrengen,maar niet voordat we bij Skywalker and family zijn geweest .. kwil dat bussie van hem nou wel eens live zien Zondag Drachten,dus dat is dan nog maar een paar kilometer,vanaf Rûhne |
|
||||
|
||||
Quote:
Heeeeey kronkel@b.... heb je die adaptuuuuurs nou besteld, dat je hier weer hele verhalen zit te posten?????
|
|||
|
|||
Quote:
Volgent projekt moet nog uitgedacht worden of het mogenlijk en finacieel haal baar is dus wordt vervolgt
|
|||
|
|||
Wat te doen morgen
die oude golf van dennis verder afbouwen! zodat we snel weer aan d kever kunnen beginnen
|
||||
|
||||
ik ga morgen nog wat bandjes ophalen bij leon en ff een bakkie doen daar gelijk want de vorige keer was ie goed te drinken lol.
en dan weer verder met mn bbsjes 2 delig |