|
||||
|
||||
En trouwens?! WAAROM EEN SLEEPOOG?
Denk je echt dat ik iemand ga slepen met mijn auto?! Mooi niet...
|
||||
|
||||
hahaha...
een beetje orgineel dan :p het meeste is zo weer terug te veranderen...
|
||||
|
||||
Waar zie je trouwens die embleemloze achterklep?!!!!
De emblemen (VW-logo, GOLF-logo en kentekenplaat) blijven gewoon op de achterklep hoor... :p Kijk maar goed dan zie je de gaatjes nog steeds zitten en die blijven daar ook zitten. Het GOLF-logo is ORIGINEEL in de kleur meegespoten en een origineel ZWART VW-logo... Groetjes Robert
|
||||
|
||||
we zijn nu net klaar met grondverf spuiten en ga zo naar huis om de foto's te posten...
|
||||
|
||||
schiet toch is op met die foto's man dat duur allemaal veel te lang zo
wel mijn foto er ook op he :P :P :P
|
||||
|
||||
kom op met die fotoo's!!!!
|
|
||||
|
||||
foootooooo`s :p
|
||||
|
||||
jaja jongens foto's zijn onderweg staan nu te uploaden naar mijnalbum...
@vwleusden: heb je die foto nog gemaakt voor me???
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
nou meisjes hier zijn de foto's dan...
vanmorgen als eerste het achterscherm links afgemaakt... beide deuren strak geschuurd hier zat niet zoveel werk in... hier staat hij klaar op de voorbewerking om afgeplakt te worden... nieuwe motorkap staat ook klaar... afgeplakt en klaar om de cabine in te gaan... hier staat ie in de cabine met de losse spullen erbij... hey wat ligt daar nou voor een geep op de grond :p had een leuk klusje voor jan... "plak jij de uitlaat effe af" ook patrick was vandaag van de partij... aan zijn shirt zie je wel wat ie doet maar ontvetten kan die ook wel :p en ja daar hebben we onze paul die staat cr primer te spuiten... en hier gaat de grondverf erop... zo en dat was het weer voor vandaag... morgen weer een nieuwe dag mensen alleen zullen er dan weinig tot geen vorderingen te zien zijn... grondverf gespoten en geschuurd ziet er op een foto nagenoeg hetzelfde uit hopelijk komen morgen me kunststof lasdraden binnen dan kan ik de bumper afmaken... jan, paul en patrick bedankt weer voor de goede zorgen
|
||||
|
||||
deze toch snolletjuh
|
||||
|
||||
ok dan jan je heb je foto nog...
|
||||
|
||||
die bdoelde je toch
|
||||
|
||||
wat gaat er gebeuren met de t borbet die onder de golf zaten op een van de eerste foto's?
of zijn die al weg?
|
||||
|
||||
die komen eronder wees gerust...
waren alleen om te passen... er is nog 1 nieuwe onderweg en er moeten er nog 2 afgedraaid worden... het gehele setje moet ook nog even gespoten worden... maar ze komen er dus wel onder...
|
||||
|
||||
Wat een super project, ik ben benieuwd naar de volgende foto's!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Idd ziet er allemaal goed uit.
Als je nog een keer een week of 2 vrij hebt schroom niet om mij een pm te sturen ik sta er binnen 30 min voor de deur |
|
||||
|
||||
ja johan je mag wel een leuk volksforum member prijsje maken
|
|
||||
|
||||
He johan! Lekker bezig!!
Gaat mijn projectje ook zo snel af?:P:P:P Het wordt echt wat met dat hok van Robert. Gaaf al die foto's! Keep up the good work! Arjan |
|
||||
|
||||
ja tuurlijk arjan...
jou auto duurt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer... dat doe ik als ik tijd over heb daar ga ik geen vrij voor nemen :p en mensen als je wat te doen heb kom gerust langs