|
|||
|
|||
Quote:
Geweldig project Rob ziet er veelbelovend uit,ga hem zeker volgen,kreeg je die pipo er ook bij |
|
||||
|
||||
@Mel:van R Morien.
De pipo heet Senna,en ben blij dat hij er nog is na de zoveelste operatie. |
|
|||
|
|||
Is hij nu weer gezond?
|
||||
|
||||
Ja het gaat goed.
|
|
||||
|
||||
Ben 2 jaar geleden bij Gerard geweest,heeft me alles laten zien.
Heb zelden zo'n mooie werkplaats gezien. Kwam er met dit weg Speciaal gebouwd voor Ronald Morien. Gerard heeft meer als een dag werk gehad om het uitlaatspruitstuk te maken. Gevolg een dijk van een motor,net als die van jouw. En je bak word die sequentieel? ja die gerard heeft het echt helemaal top voor elkaar ,echt netjes . nee gewoon klauwbak wel 6 versnellingen , lange eerste en de rest lekker kort op elkaar. met sper . |
|
||||
|
||||
Mooi project! Die Alfa 75, is die bij Ad Verkuilen gebouwd?
ja klopt is alleen een voorbeeld foto van een idee hoe de golf word . de alfa staat op de site van verkuijlen. Last edited by golf2 2.016v : 16-06-2012 at 16:49. |
|
|||
|
|||
Quote:
sorry was niet naar bedoeld,wist dat alleen niet |
|
||||
|
||||
Geen probleem,men kan niet alles weten.
We gaan weer verder met Rob z'n topic. Wat voor remmerij doe je Rob en wat voor veren/dempers? |
|
||||
|
||||
Fijn dat het goed gaat!
Ben ook bnieuwd naar de remmerij en ga je op MD35 van KMS rijden? Keep up the good work!
|
||||
|
||||
Quote:
remmerij wil ik ook van wilco kopen die k sport 304x28mm zit er alleen mee dat ik nu al 3 sets velgen en bande heb allemaal 15 " en dat gaat niet meer passen dan. schokbrekers komen bij frans verbaas op maat gemaakt insamen werking met frans . |
|
||||
|
||||
Quote:
ga in eerste instandtie met de kms rijden , waar gerard niet overte spreken is maar. als de auto verder helemaal klaar is , en goed rijd en ik dan weer wat geld over heb komt er een mechanische kop op met grotere kleppen en dan ook een ander motor management op en dan in samenwerking met gerard dus weet nu nog niet wat. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog 6 Compomotive MO 7x16" te koop
|
|||
|
|||
Waarom neem je dan KMS? MBE waar Emming altijd mee werkt is ook niet zo duur.
Ik heb trouwens nog een MBE 970 liggen, is dat niets voor je?
|
|||
|
|||
Ik zou ook zeggen want kms is echt niet zo geweldig is meer de naam in mijn ogen zijn zeker betere en evt. Goedkopere oplossingen
|
||||
|
||||
Quote:
Wilde eigenlijk ook met de MD35 gaan rijden. Heb er eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee. Wat zijn de minpunten dan? Mag ook in PM als anders het topic teveel OT gebruikt gaat worden.
|
||||
|
||||
Quote:
had een motor gekocht van iemand en dat was een kroneburg motor , daar zat ut bij. dus van daar zaten ook de gasklephuizen op . |
|
||||
|
||||
Quote:
wil ik ook wel weten |
|
||||
|
||||
Quote:
Past dat ook onder een golf 1? |
|
||||
|
||||
Tuurlijk. Doe me ff een pm voor meer info, houden we topic beetje clean
|
||||
|
||||
ik heb de wielnaven van een vr6 voor en achter dus velgen 5 x 100 .
onder de nieuwe auto komt dus ook weer 5x100 . |