|
||||
|
||||
Sleutels inleren hoeft van mij niet.
Een tdi pomp op tijd zetten of een cruise controll inleren is wel makkelijk! Heb het jarenlang gebruikt, laptop gecrasht en alles kwijt |
|
|||
|
|||
Sleutels inkeren met vcds gaat niet lukken.
Hooguit de AB (centrale vergrendeling). Voor het aanleren van sleutels voor de startblokkering ben je Vag-tacho nodig.
|
||||
|
||||
Quote:
Sleutels inleren gaat wel degelijk met vagcom/vcds Heb er al genoeg gedaan. Je hebt wel de skc nodig, en als je die niet meer hebt kun je die vaak wel nog achterhalen met vagtacho inderdaad. (zover ik hoor tenminste, heb zelf geen vagtacho)
|
||||
|
||||
Idd, kan gewoon met vagcom als je de inlogcode hebt, en dat kan ook met een oude vagcom kabel!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, jullie hebben gelijk. Met inlogcode kan dit inderdaad. Maar dealers zijn over het algemeen niet erg happig om deze te geven Dat is mijn ervaring.
|
||||
|
||||
Die krijg je bij de dealer ook niet meteen, gaat allemaal online daar..
En na 06/2006 word het moeilijker om de code uit de teller te halen, zit dan een micronas CDCxx in, is allemaal versleuteld.. |
|
|||
|
|||
kabel
Quote:
--> Kun je met deze kabel ook aanpassingen maken net zoals een originele Ross-Tech kabel voor VCDS of VCDS lite? |
|
||||
|
||||
Ja, je kan er alles mee..
|
|
||||
|
||||
Waarmee lees je dan die inlogcode uit? Vagtacho?
|
||||
|
||||
Ja, of vagCan+k / vagcommander
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga eens wat googelen
|
|||
|
|||
Heb nog een vag-tacho kabel liggen.
Is incl. Software tot bj. 2006 ong. Voor bijna alle vag auto's
|
||||
|
||||
Vagtacho werkt vaak niet of chrast..Je hebt veel kabels waarmee het kan..Zowiso Golf maar tot 06-2006, erna zit er een micronas processor in, en die zijn versleuteld en heb je een dure kabel nodig voor login en km stand.
|
|
||||
|
||||
Is deze wat?
http://www.ebay.com/itm/OBDII-409-I...=item3f27d3ff4c Lijkt me dezelfde kabel, op DX werkt de link niet meer. :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze kabel ondersteunt geen CAN, dus Golf 5 uitlezen e.d. kan er niet mee, dan heb je een versie 11 nodig ( VCDS ) |
|
|||
|
|||
Quote:
Deze werkt goed. 3 jaar geleden aardig wat voor betaald. Helaas is de duitser die de kabels+software maakte/schreef (romtuning). Niet meer actief.
|
||||
|
||||
Ja origineel ja, de meeste, of zeg gerust 95% koopt een geclonde kabel, en dan is vag tacho gewoon waardeloos.
|