|
||||
|
||||
Verder gisteren even naar Jacob uit Britswert geweest om een paar onderdelen:
G60 bumpers G60 lijstenset G60 schermen MFA hendel. Gedeukte bumper, alleen de onderlip wordt gebruikt: |
|
||||
|
||||
Nog een paar foto's:
Kantelbare bouwlampsteun Alle onderdeeltjes liggen geduldig te wachten: |
|
||||
|
||||
Netjes, schiet al mooi op!
Al het laswerk is ook al gedaan? De bodem zo te zien wel helemaal. Denk niet dat het de komende 10 jaar gaat rotten, tis voldoende beschermt als je mij vraagt. TDI blok heb je ook al?
|
||||
|
||||
Hey Floris Jan,
Het laswerk is allemaal gedaan. Het Tdi torretje heb ik al een tijdje liggen, het is een 1Z uit een golf 3. Deze gaat er eerst in, in de toekomst wellicht nog een ASZ of een ARL inbouwen maar dat zien we dan wel weer. |
|
||||
|
||||
Vandaag de achterste remklauwen gespoten en voorzien van een revisiekit.
Ook de voorste klauwen zitten weer in elkaar, ook hier een revisiekit. Tevens begonnen met de achteras weer op te bouwen. |
|
||||
|
||||
Achteras zit weer in elkaar, zaterdag nog de nieuwe rubbers er in persen.
Subframe zit in de hammerite net als de draagarmen. De oude rubbers uit de draagarmen geperst, wat een kolere werk, een van de voorsten zat muurvast. Uiteindelijk met een boor diverse gaten in het rubber geboord en was het zo klaar. Toen nieuwe originele voorste rubbers er weer in geperst en de achterste vervangen voor TT rubbers. Morgen weer een foto update |
|
||||
|
||||
Eerder deze week ook nog een setje nette mistlampen van Alberto overgenomen!
Nog bedankt daarvoor! |
|
|||
|
|||
geen dank kerel , zie dat ze een goed plekje krijgen
|
|
||||
|
||||
Vanochtend bij de dealer (bourguignon) de achterasrubbers vervangen
Ideaal die special tools! Last edited by Dokter D : 01-03-2012 at 11:31. |
|
||||
|
||||
Vanavond nog even bij broerlief wezen shoppen:
Voorste subframebalk en een remkrachtverdeler gescoord! Subframe en draagarmen in de hammerite: Stuurhuis in de hammerite: Diverse beugeltjes: Tankbeugels zijn ook klaar, geen foto... Zal ook de achteras en de voorste subframebalk nog in de hammerite zetten, dan heb ik de hele onderkant hetzelfde. Last edited by Dokter D : 01-03-2012 at 11:29. |
|
||||
|
||||
Nice!
Dat idee had ik ook vorig jaar, had een 84-er carrosserie en een ABF klaarstaan.. Maar moest toch nog teveel aan gebeuren qua plaatwerk... Ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Er gaat ook erg veel werk inzitten.....
Nu alle onderdelen er toch af zijn wil ik ze ook netjes weer onder/in de auto hebben. Hier gaat toch echt serieus meer tijd inzitten dan verwacht... Mja alle goeie dingen komen langzaan zeggen ze |
|
||||
|
||||
wel goed bezig zo,daar ga je veel plezier van krijgen.altijd lekker als alles fris en netjes is,ook met sleutelen.
|
||||
|
||||
Dank u allen voor den reacties!
|
|
|||
|
|||
ziet er netjes uit !
Wat voor motor gaat erin komen gezien het mk3 subframe ??
|
||||
|
||||
Er komt een 1Z TDI uit een golf 3 in, die had ik al liggen.
|
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal weer lekker fris uit! Gewoon een dikke laag met de kwast er op gesmeerd?
Ga zo door! Nog foto update's ?
|
||||
|
||||
Ja gewoon een lekkere dikke laag, tis van zich zelf al erg dik dus komt er automatisch een dikke laag op. Wil je t verdunnen moet er speciale verdunner door.
Verder nog geen foto update.... |
|
||||
|
||||
Mooi project Douwe! Ik zal je topic blijven volgen
|