|
||||
|
||||
Quote:
Zijn die hier ergens tekoop of eigen import?
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn heir wel tekoop via black sheep en via kristof van vag nation. Maar ik heb ze zelf laten overkomen van bij fiftheen 52 zelf. |
|
||||
|
||||
Ja daar zat ik ook aan te denken, ik heb een business address in Florida..
|
||||
|
||||
En het probleem met de versnellingsbalk is ook verholpen! Met grote dank aan de mecanicien op het werk!
Hopelijk houd de versnellingsbak het, maar dat zou wel moeten normaal. Omdat ik toch een deel van de flank moest herspuiten door schade maar gelijk ook het achterpaneel opnieuw strak maken en spuiten. hij is hier ooit slecht hersteld en er stonden blazen op de verf. Zo ziet het eruit nadat ik er met de staalborstel opgezeten had. |
|
||||
|
||||
ai, das een lelijk hoekje, nieuw hoekje erin lassen?
|
||||
|
||||
Quote:
Nergens geen origineel plaatwerk nog te vinden?
|
||||
|
||||
Quote:
nog niet rondgezocht, maar deze mk1 zijn van vrienden dus kan ik voor een appel en een ei origineel plaatwerk hebben als ze niet krokant zijn. |
|
||||
|
||||
Plaatwerk heb ik al, nu het er nog terug netjes in zetten
Die kaboutertjes van tegenwoordig zijn zo lui geworden! Vandaag maar eens de versnellingsbak van mijn oude blok gehaald een meerdelige koppeling goed ingelopen op de versnellingsbak En ik denk dat ik best maar eens op zoke ga naar een nieuw vliegwiel, weer een excuus om deze keer een afgedraaid/gebalanceerd exemplaar te zoeken Wie tips heeft?! |
|
||||
|
||||
Belangrijke tip!....
Ze zijn kant en klaar te koop
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, en ze kosten wel wat ook :p die alluminium dingen zien er wel leuk uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Staat um goed! |
|
||||
|
||||
Quote:
leuk spul kost altijd geld
|
|||
|
|||
Aluminium vliegwiel zou ik niet doen, slijten enorm en zijn veel te flexibel. Beter gewoon een orgineel af (laten) draaien en balanceren ben je klaar en voor een fractie van de prijs. Je ziet het toch nooit weer terug. En prestaties zijn er niet minder om zoniet beter. Dan beter investeren in een kwalitatiefe drukgroep.
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt! heb ze al een tijdje, die velgen bij jou, ooit komen ze er nog van hoor! |
|
||||
|
||||
Quote:
Drukgroep heb ik al liggen samen met een nieuwe versterkte koppeling van sachs, enkel nog een goed gebruikt vliegwiel vinden en iemand die het kan afdraaien, balanceren. Vandaag ook nog even het rotte hoekje gerepareerd. nieuwe plaat erin goed puntlassen En mooi vlak slijpen |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit allemaal, ga deze zeker volgen..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, hoe meer mensenmeedenken hoe makkelijker voor mij om onderdelen en tips te vinden |
|
||||
|
||||
mooi project
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Die van jou ook hoor! Hoop hem op eenmeetibg eens te zien! Of onderweg van/naar een meeting eens tegen te komen, lijkt me nog leuker |