|
|||
|
|||
Die durft..... maar wel cool.
Is de plasti-dip hier ook in die grote bussen te leveren?? |
|
||||
|
||||
Check dipyourcar.com maar is .. da's een heel forum van, je kan ook gewoon metallic en alles maken/krijgen.
|
||||
|
||||
Dat filmpje ook bekeken. Maar als het zo makkelijk van lichten afgaat dan kan het lijkt me ook niet veel hebben op de lak. Stoten wel maar krassen niet.
|
||||
|
||||
Als je het maar goed dik aanbrengt is het er heel gemakkelijk weer af te halen!
|
||||
|
||||
Net m'n eerste bus leeg gespoten, maar B.V. logo's spuit ik liever gewoon los.
Je moet echt wel de lagen spuiten wat ze in filmpjes aangeven, spuit je het dekkend, en niet te dik in 1 keer dan krijg je het deel wat je los wil peuteren er moeilijk af, dus hoe dikker je het spuit hoe makkelijker je de om liggende delen dip vrij kan maken. Maar verder geen raar spul. Binnen kort nog eens een busje bestellen
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Hoe veel van dit spul gebruik je, is dat te vergelijken met gewone verf ?
Vraag me af hoeveel nodig is om een set 18" wielen te spuiten... |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik zou graag een setje 15" spuiten en ik had 1 bus per velg gerekend maar als er mensen zijn die er meer info over kunnen geven, graag dan Ik zit er nx mee in om een busje over te hebben maar ik wil zeker toekomen.
|
||||
|
||||
Ik denk dat je een heel end komt met 1 bus per wiel.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
even uit het stof.
Ik heb nog staan voor de liefhebber. 5 liter NATO Green, PB me maar. Last edited by Edward : 09-03-2013 at 22:15. |
|
||||
|
||||
Misschien niet de goede plaats om het te vragen, maar ik zit eraan te denken om een complete auto hiermee te spuiten.
Goedkoper dan wrappen/ normaal spuiten. En het is weer makkelijk te verwijderen als ik het weer zat ben. Maar is het wel aan te raden? Ziet dat er niet binnen de kortste keren helemaal verkracht uit of blijft het wel netjes? Hoeveel zou ik ongeveer nodig hebben voor een hele auto? (mk3 cabrio)
|
|||
|
|||
Ik heb 4 13" wielen gedaan met 1 spuitbus!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zou trouwens 1 spuitbus genoeg zijn om je hele motorkap te doen?
Ik wil mijn auto het liefst een keer helemaal weer opnieuw laten spuiten, maar de motorkap moet tijdelijk gespoten worden. En dat plastidip ziet er wel leuk uit
|
|||
|
|||
Quote:
Toch niet waar wat jij zegt. Check dit filmpje. http://m.youtube.com/watch?feature=fvwrel&v=Er6g418t5Hs |
|
||||
|
||||
Quote:
Link werkt niet, zo lukt het wel: |
|
|||
|
|||
Waarom spuitbussen?
Terwijl je ook gewoon een set kan kopen voor in je spuitpistool? http://www.plastidip.co.uk/eStore/i...rs&pid=PDL-0107 En het leuke is, je kan je eigen kleuren ontwerpen.. |
|
||||
|
||||
Van Plan Om Me Hele Auto Te Dippen, Is Er Toevallig Ook Gallons Te Koop Hier Op De Forumm Voorminder Dan Te Normaal Inkoop Prijs.
(80 Eu Per 4l)
|
||||
|
||||
Ik zou eerder een ander toetsenbord aanschaffen.
|
||||
|
||||
|