|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
verlagen
Ik heb een golf 1 gti die wil ik gaan verlagen maar gewoon minimaal zodat ik overal nog gewoon kan rijden zonder men gti lip eraf te rijden of uit moet kijken voor verkeer drempels.
wat is dan beetje redelijk zit te twijfelen tussen weitec vaste set of schroefset. hoeveel moet je hem dan verlagen wat is een beetje acceptabel zowel de looks als het comfort/ rijgedrag |
|
|||
|
|||
Er zijn genoeg voorbeelden van verlaagde auto zowel hier op t forum als op google (is your best friend)
Zoek eens op 40/40 60/40 etc De mijne is 60/40 verlaagd en heb zat ruimte over aan de voorkant, weet niet hoe groot die lip is, maar moet lukken volgens mij. Vaste verlaging is meestal meer comfort, de mijne is nog best wel comfie. Maar er zijn zat meningen over te vinden hier.
|
|||
|
|||
Quote:
Stuur Richard eens een PM (of wellicht kan hij je in dit topic antwoord geven) die kan het zelf en anders weet hij vast iemand hier in het noorden Dacht dat er in Emmen ook iemand zat die kon polijsten maar weet zijn naam zo 1,2.3 niet meer? En vwb verlaging,en niet al te duur/goeie kwaliteit zou ik voor V-Maxx gaan. hele goeie prijs kwaliteit verhouding Succes |
|
|||
|
|||
weet iemand waar in het noorden ik velgen heen zou kunnen brengen om opnieuw op te maken. polijsten enz.
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
hier dan eindelijk mijn foto van mk1
|
|
|||
|
|||
mijn mk1 gti
|
|
||||
|
||||
Koop gewoon een goede in hardheid verstelbare schroefset, kun je alle kanten op kwa hoogte en comfort
|
|||
|
|||
hier wou ik graag bbs'én onder zetten misschien beetje standaard maar vind toch echt mooi wel of niet net als verlagen wel of niet doen >?
of gewoon origineel houden >? |
|
|||
|
|||
waar zat je aan te denken dan welk merk>?
|
|
|||
|
|||
Quote:
zoals gezegd, schroefsetje van V-Maxx er onder.(dan kun je zelf weten/kijken hoe laag je hem wil hebben),en een mooie set BBS'en,in mijn optiek istie dan AF! is dit een MkI GTI trouwens? hééle mooi orginele MkI |
|
|||
|
|||
Quote:
welk merk is goed en betaalbaar want wil men golf niet vernielen. |
|
|||
|
|||
dit is een originele mk1 gti vanaf men 16e gezocht en op men 23ste eindelijk 1 gevonden die naar mijn wensen is en gewoon goed is heb hem nu half jaar driekwart jaar.
super tevreden mee |
|
|||
|
|||
monster auto was altijd al mijn dream car
|
|
||||
|
||||
ik heb dan wel een MK2, maar deze wilde ik ook verlagen. Goedkoop TA Technix setje overgenomen en iets verlaagd. Ziet er echt enorm goed uit, maar rijdt als een natte krant. Op de snelweg is het wel lekker, maar in woonwijken enzo is het drama. Stuitert als de neter en rijdt gewoon niet fijn. Doet mijn oldtimertje geen eer aan.
Vandaar dat ik na een jaar een Koni set 60/40 heb gekocht die ik binnenkort ga monteren. Volgens de eigenaar komt 'ie niet veel anders te staan als wat ik nu heb, dus vraag me af waarom ik het niet eerder heb gedaan. Mijn advies: koop een vaste 60/40 verlaging van een goed merk. Dit staat toch net wat sportiever, en rijd alsnog erg lekker. Goedkoop = duurkoop |
|
||||
|
||||
iets velagen met een schroefsetje heeft idd geen zin, dan kun je beter een paar goede veren kopen.
|
||||
|
||||
Als ik m zo zie, gewoon zo laten Niet verlagen dus
|
|
|||
|
|||
Quote:
en dat lijkt dan ook nog gewoon mooi met bbs'en zonder te verlagen ? Want vind namelijk beetje zonde van men geld als ik er onverlaagd niet tevreden over ben want dan laat ik hem liever zoals hij nu is |
|
||||
|
||||
uitgaande van de originele bandenmaat 175/70-13,zul je met bbs aan bandenmaat 195/50-15 vastzitten om dezelfde vulling in de wielkast te houden.vanuit die optiek;niet verlagen.
|
||||
|
||||
geen andere velgen, niet verlagen
Anders eerst bbs monteren en alst je niet aanstaat op ori hoogte, dan schroefset nemen... Niet zo moeilijk denken |