|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! |
|
||||
|
||||
Dat ziet er absoluut niet verkeerd uit !!! Knap ding.
|
|||
|
|||
Mooie wagen, en gezien al je vorige wagens gaat deze waarschijnlijk ook weer wel heel dik worden!
|
|
||||
|
||||
Strakke basis hoor, ben benieuwd!
Nu snap ik die advertentie voor een einddemper ook hahaha |
|
|||
|
|||
Wéér een dikke Golf II voor de Dubclub, gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit zo! Geen uitgeleefd ding volgens mij
|
|
||||
|
||||
nice! komt zeker goed gezien de witte
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd daarom De rest bedankt voor de reacties en gaat zeker goed komen. Maar eerst goed opfrissen van het blok. Heeft namelijk een hele tijd stil gestaan! Even alle vloeistoffen en oliën vervangen en opfrissen. Zodat alles weer lekker fris is. Dan gaat het goedkomen. Dan zien we wel verder Aantal dingen zijn al besteld en onderweg zodat ik meteen gaan beginnen met vervangen verder zullen de ats velgen in de verkoop komen en dan kijken we wel even verder! Maandag meer... |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd is echt in topconditie! met nog een beetje extra liefde komt het goed! Deze week al wat delen gescoord: - US achterlichten ( ligt al in de garage ) - Oranje knipperlichten in de bumpers ( besteld! ) - Oranje knipperlichten zijscherm ( in onderhandeling ) - Originele uitlaat ( ligt al in de garage ) - Schroefset ( besteld! ) - Camberplaatjes ( ligt al in de garage ) - Stoffen kofferbak bekleding ( in onderhandeling ) En de rest zal volgen als de wagen Maandag in Oss is |
|
||||
|
||||
Zo vandaag even laatste meet meegepakt met de G60.
Hier alvast 1 foto van mn auto in gewassen staat en met oranje knippers en us achterlichten 8) Binnenkort meer, want heb al een lading spullen binnen gekregen en interieur is al opgefrist. Nu mis ik nog enkele delen. maar heb alles gevonden om hem weer compleet te maken. |
|
||||
|
||||
staat er mooi bij zo,blijven deze wielen?
[dan zou een spacertje achter het nog afmaken]
|
||||
|
||||
Quote:
nee deze zaten eronder bij aanschaf van de wagen! gaan misschien de verkoop in of worden stallings wielen deze winter op zoek naar wat leuks voor onder deze |
|
||||
|
||||
Dikke US mk2 zeg.... mooi kleurtje ook
|
|
||||
|
||||
Afgelopen nacht is de Golf G60 gestolen, mocht iemand meer weten neem dan asap contact op! Herkenningspunten zijn Dubclub-sticker achterop, ATS Cup, grijze recaro's, US achterlichten.. verder volledig originele G60 in het zwart, kenteken: LV-XF-77
|
|
||||
|
||||
Dat meen je niet?!
Dat is balen Frans, ze laten gvd niks meer staan tegenwoordig Vr6 van mijn moeder hebben ze afgelopen maand ook gepikt, maar die zijn niet verder dan de volgende straat gekomen... Langleve sleutel met chip en een dief met ovolledige kennis