|
|||
|
|||
Quote:
Over wat voor getallen praat je?? |
|
|||
|
|||
Simon, super vette Multivan.
Jammer dat deze er niet in lange uitvoering is. (heb nl 3 kids) Mag ik vragen wat je met de orginele 18" zwarte velgen hebt gedaan. Ik zoek de edition 25 velgen voor onder mijn Transporter die februari 2012 hoop ik geleverd word. Gr Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Dennis daar heb ik nou winterbandjes erop zetten grtz simon |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik dacht al zoiets Op mijn transporter zitten dadelijk 18"canberra's. Maar vond die zwarte van de edition 25 wel erg mooi. Weet jij zo het merk van die velg. Die 20" Breyton's zijn ook wel super, maar denk ook wel erg prijzig?. Grtzz En alvast bedankt |
|
|||
|
|||
2500 met banden, valt toch wel mee
|
|||
|
|||
Beste Simon, zou het kunnen zijn dat de maat banden aan de voorzijde 255/40/20
niet klopt ?? Kan zijn 245/40/20 of 255/45/20 255/40/20 bestaat niet van het merk falken Ben wel benieuwd wat er wel onder zit?? Ben druk met mn eigen transporten en mijn banden man is ook wel benieuwd waar jij mee rijd ?? Gr Nico
|
||||
|
||||
Quote:
Nico je hebt gelijk hoor t moet 255/45/20 zijn grtz simon |
|
|||
|
|||
Simon, nou kreeg ik een telefoontje van m,n banden leverancier dat dat niet gaat van wege dat de voorste wielen een andere rolomtrek heeft dan achter.
Is het te veel gevraagd om een foto te maken van je voorste band waar de maat op staat en die of hier te poosten of mij even te mailen. Meneer wil het zo niet bij mij monteren Ik zou daar erg mee geholpen zijn !! Groeten Nico
|
||||
|
||||
Beste Simon,
Wat veerzes hierboven vraagt ben ik ook wel benieuwd naar. Een kennis van me heeft ook net z'n nieuwe bus, en kreeg dezelde opmerking mbt verschil in rolomtrek. Misschien dat een fotootje de monteur over de streep trekt. Niet geschoten altijd mis. Alvast bedankt! Mooie bus overigens!!!!
|
|||
|
|||
Zou het kunnen dat je bus in de nieuwe VW scène staat ?
Op blz 16 staat een advertentie over de Bilstein set die je er op hebt zitten Er staat een foto bij van een editing 25 die verdacht veel op de jouwe lijkt. |
|
|||
|
|||
Renee als je goed kijkt naar de foto in de scène zie je dat het dezelfde is als in deze topic
Simon, wel jammer dat je me niet verder wilt helpen
|
||||
|
||||
beste nico en renee
t is echt niet dat ik jullie niet wil helpen maar gewoon geen tijd gehad door de mega drukte bij mij op de zaak ik wil altijd helpen als t kan ik zal ff kijken volgende week dat ik ff wat fotos van die banden maak en zal ze dan ook hier voor jullie posten betreft vw scene ja hoor t is idd mijn bus, ik ben ook de eerste die op Bilstein rijd, heb hun ook de toesteming gegeven om mijn bus te mogen gebruiken als reclame van hun GEWELDIGE product grtz simon |
|
|||
|
|||
Aha, je bent gewoon proef konijn.
Ik heb de set ook besteld op aanraden van Wim, KW werd me afgeraden Ivm rubbers en bussen die er steeds uit lopen. |
|
|||
|
|||
Beste Simon, bedankt voor je reactie
Kreeg foto,s te zien van die reiger tunning van een zwarte bus met breytons eronder of dat een optie was en bleek jou oude bus te zijn Hebben ze voor jou ook die Edition voorzien?? Nog de beste wensen in het nieuwe jaar!! Mocht je een smart phone hebben zou je evt een foto kunnen schieten en direct kunnen mailen naar nicoegmond@gmail.com Gr Nico
|
||||
|
||||
Quote:
nico das idd mijn oude liefde hij staat daar op 9x 22 breyton race gtr ik ga denk ik met mijn nieuwe edition ook op 22 inch rijden dus... mocht je of iemand anders evt interrese hebben in die 20 inch breyton gtp die ik nu heb dan hoor ik t wel grtz simon |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat een dikke T5
|
|||
|
|||
Erg mooie verschijning !! ....... echt een super combinatie
ps: tis toch een T6 ?.... of heb ik het mis? |
|
|||
|
|||
Simon zou je me willen mailen wat je er voor wilt hebben??
|
|||
|
|||
Quote:
T6 bestaat (nog) niet ... T'is T5 GP (word ook wel T5.5 genoemd)
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |