|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
@ Domi: nu weet je ook wie er achter de andere kant van de internet verbinding
|
|
||||
|
||||
De eerste foto's online van een super spontane mini meet!
|
|
||||
|
||||
Haha die eerste foto. geweldig
|
||||
|
||||
Alleen nog maar dikke auto`s gezien op de foto`s tot nu toe! Ben benieuwd naar de rest van de foto`s
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inmiddels thuis, even de pan op het vuur en dan de comptoeter aan!
|
|||
|
|||
Quote:
Haha kiek um goan Knap gedaan wenny, ik reed hier iets van 130 a 140. Is pieter (monark) nog goed thuisgekomen met de bus??? Last edited by Domi : 02-10-2011 at 19:47. |
|
||||
|
||||
Damn ! weer wat gemist deze keer ,volgend jaar zeker ook even die kant op sturen zie ik wel ! Ik was samen even met Ron (variant110) en de hele familie een dagje weg , anders waren we zeker langs gekomen !
Goed voor mekaar heren !
|
||||
|
||||
Computer: Aan
Foto's: 243 Bewerken/cropen: Bezig. Uploaden: Bezig.
|
|||
|
|||
volgend jaar zeker aanwezig bij Siep en Andre , jammer dat ik niet kon
kwam wel gezellig bezoek vanmiddag .. |
|
||||
|
||||
ik ben volgend jaar ook zeker aanwezig,zat op de camping,en ja.......do kist net oeral tegeliek weze.........
johan
|
||||
|
||||
Volgende x kom ik echt ook die kant op......
|
||||
|
||||
Quote:
En je mag er maar 70 he!
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 02-10-2011 at 20:18. |
|
||||
|
||||
hee siep top man.
na wat eten zijn ruud en guido net op weg naar huis ach ja het is zo maar laat. op naar de foto s wat mooi. bedankt hallum
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... Last edited by jopie gti 6 : 02-10-2011 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja elke kant staat 70km maar 70 en 70 is toch 140 km haha
|
||||
|
||||
Quote:
hee rick goed bezig met zoveel foto s ben zeer benieuwd
|
||||
|
||||
ik ook heeeeel erg benieuwd
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik was in ieder geval wel erg vlot in goutum En Guido onderweg ook nog op de hoogte houden van de stand van zaken Maar goed,,,,,,,,,, MEER foto,s!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
ja domi ik ben net thuis, maar goed thuisgekomen
was een top dagje heerlijk genoten en nog even lekker na zitten borrelen met siep,hugo en de dames. zeker voor herhaling vatbaar zeg ik en de meeting was klein maar fijn kon niet beter, gr pieter.