|
|||
|
|||
Tja de meeting eigenlijk wel tegenvallen hoor.
75% waren auto die je op elke andere meeting ook tegenkomt en 5 euro betalen terwijl je aan de overkant van de straat net zo goed je auto voor niks kunt neerzetten vind ik een beetje jammer..... Had gehoopt op een mooiere afsluiter van het jaar....... |
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom |
|
|||
|
|||
Bienvenue!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tja en op welke meeting kom je dat niet tegen. Dan had je hem gewoon aan de andere kant moeten zetten. En 5 euro valt ook nog wel mee er zijn meetings waar je meer betaalt en hetzelfde ziet dus zie het probleem niet. Het gaat tenslotte om de gezelligheid en weer eens praatje te doen met mensen. Dan is mijn menig: gewoon thuisblijven..... Grtz
|
|||
|
|||
Ik ben ook even uit Belgie af gekomen :p
In het begin viel het een beetje tegen wegens het weer maar na een tijd was het beter en de burgerking had gesmaakt More: http://www.facebook.com/media/set/?...50462519&type=1 Ook had ik daar een spotted shoot gedaan van die grijza passat op bentleys, moest iemand weten wie de eigenaar is mag m die altijd doorverwijzen naar mijn facebook of flickr voor de foto's More |
|
|||
|
|||
Quote:
Geef alleen mijn eerlijke mening. Snap dat jij en misschien anderen dat niet willen horen. Voorgaande jaren was het een meet&greet, gratis en stukken leuker naar mij mening. Zoals parkstad het zelf altijd zegt less=more. Groter aanpakken wil niet zeggen beter...... |
|
||||
|
||||
Rome is niet in één dag gebouwd .. 5 euro vind ik geen cent teveel voor een dergelijke meet.
Als zelfs 5 euri al teveel is dan moet je lekker bierdopjes gaan verzamelen of iets in die geest..
|
|||
|
|||
Was idd. wel even schrikken die 5 euro, vanmorgen de bank gebeld voor wat extra krediet...
|
|
||||
|
||||
Tja er zijn ook mensen die eens verder willen gaan dan een meet and greet.
En het weer speeld ook een grote rol mee. En van mij mag deze meet echt wel groter worden en dan zal het vast en zeker beter worden. Maar ja meningen zijn toch altijd verdeeld hierover. grtz
|
|||
|
|||
Quote:
Men mag het ook steeds eens zelf proberen
|
||||
|
||||
Quote:
Amen! Onze wijze Belg heeft gesproken. Voor de facebook mensen hier mijn setje foto's http://www.facebook.com/media/set/?...100000371655327 Ook zal ik er nog enkele hier uploaden maar niet meer vanavond. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Amen....
Ik snap niet waarom mensen steeds zeuren om de entree prijs. Er staan ook dingen die betaald moeten worden zoals toilet,stands,eettent enz enz. Anders gaan ze toch lekker bij de mac donalds staan dat is gratis....
|
||||
|
||||
Leuke meeting, toch redelijk wat mensen daar ondanks het weer. Entree vind ik ook niet verkeerd. Er was iets te eten, en er was een wc
Hier een paar foto's. (Heb ze verkleind ) Zo dat was het |
|
||||
|
||||
Mooie foto's Gino.
|
||||
|
||||
Gino ook bedankt voor een foto van de mijne.
|
||||
|
||||
Dankje Ronnie.
Geen probleem Edwin |
|
||||
|
||||
waar verkopen ze badeenden in die maat? geweldig.
|
|||
|
|||
DubNutterZ hebben de foto's ook weer online staan!
De rest staat op www.dubnutterz.com voor de DubNutZ! Last edited by DannyGTI : 13-09-2011 at 07:27. |
|
||||
|
||||
One thing I noticed when I entered the parking lot in front of the Roda JC football club stadium where the event was held was this sticker on one of the cars. For me it doesn't matter what brand of car you drive I can enjoy all sorts of transportation as long as it has four wheels. I really need to get me one of these stickers This blue MKII is part of the Rainbow Crew just like the car in the opening picture. I'm sure I do not have to explain why they are called the Rainbow Crew? Some famous people also showed up. I never miss the opportunity to shoot this immaculate MKI owned and build by Ron Huijzer. |
|
||||
|
||||
It is no wonder this MK1 proudly wore this Edition38 souvenir from last weekend I also saw several cars with the ‘I ❤Edition38' sticker including this white Jetta MK1 that won best of show at the Editon38 event. I really want to give this car some extra attention so I'm planning to do a full car feature in the near future. This orange MKI is another member of the Rainbow crew. This Golf MKII belongs to Cor Van Leeuwen the main man behind the M.I.V.W. show. It features a V5 engine from the Golf IV V5. Some friends of mine described this as the perfect looking Golf MKII. I can't argue with them. A very sleek MKIII with a set of Audi monoblock wheels This lonely green MKI was parked in front of the stadium. Not sure why but I had a strange attraction towards this VW Passat. This was a pretty clean example... ...And the black BBS wheels were a big attraction. http://speedhunters.com/archive/2011/09/12/event-gt-gt-parkstad-vag-event.aspx |