|
||||
|
||||
En hij loopt inmiddels weer als een zonnetje!
Dat het maar weer snel zomer mag worden... Laatste update.. Ready voor de oudijzer bak: 1 voor de 'kijk wat ik heb' hoek: Bak hangt alweer: Bijna startklaar: Et voila:
|
|||
|
|||
Nice !!
Erg netjes geworden Zonder dat je het front eruit is is het denk ik bijna niet te doen he ?? Had ik het dan maar meteen vervangen
|
||||
|
||||
Mooi werk! Met een pilsje lukt het altijd
|
||||
|
||||
Nee, wel een aanradertje om het front er even uit te pakken haha.
Achteraf had ik de motor beter compleet kunnen demonteren, maar aangezien ik maar 1 motorbok heb, en hier al een andere motor in hangt kon ik deze niet gebruiken. Maar op deze manier is het ook goed gekomen! Sinds vandaag weer uitgelijnd. Gelijk maar even gepoetst. Nu is het wachten op het zonnetje! Ben onderhand wel klaar met de winter.. Over een maandje gaat hij voor nog 2 cm omlaag en dan vind ik het goed! PS: plasje olie is niet van mijn, maatje van me stond er een week lang met een kapotte carterpan
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Emiel! Al veel aan de auto gedaan zie ik wel. Fijn inlaatspruitstukske
|
|
|||
|
|||
Netjes Mulder. Hopelijk doet dat hok van mij het ook een keer fatsoenlijk, en kunne we van de zomer weer samen naar een meeting cruisen
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, jaja dat spruitstukske is toch wel de finishing touch Roy, nog bedankt kel Jorg: Ja ge mugt altijd mit kerel! Staan dr weer zat op de agenda
|
||||
|
||||
staat er weer deftig bij
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Broooaaaapppp Broaaapppp