|
||||
|
||||
Zodra er 10 reserveringen staan ontvangen zij een PM met de vraag of de reservering nog staat, immers voor sommigen is het al een tijdje geleden. Vervolgens worden de armor door plates besteld en volgt verdere afhandeling via PM.
|
|
|||
|
|||
graag reservatie
|
|||
|
|||
Staat er in de handleiding iets over aanpassingen voor Golf 1? Krijg ze er namelijk niet op (zonder aanpassingen) en liever laat ik ze origineel. Wie helpt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat staat er, normaal gesproken passen ze één op één. Maar omdat het binnenwerk van de klinken blijkbaar niet 100% maatvast is moeten enkelen onder ons deze iets bijvijlen. Dus niet de door plates maar de klinken. Foto of afbeelding heb ik zo niet bij de hand. |
|
|||
|
|||
zijn er nog beschikbaar?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Op reservering. |
|
|||
|
|||
ik wil ook wel een setje reserveren dan, wat is de verwachte termijn?
|
|
|||
|
|||
Oke dan ga ik de klinken een beetje bijwerken, ik moet zeggen dat ze best dun zijn waar het raakt en ik mss toch de plates ook een beetje ga bijwerken. We'll see! Het is in ieder geval mooi spul (komt indirect ook bij jou vandaan Ronin!)
|
|
||||
|
||||
10 reserveringen zijn binnen:
roy-mk1 matt202 Syncro86 Style neef_m EnzoScirocco vwfiel emuijtjens obimaster magik17 Last edited by Ronin : 08-02-2012 at 13:01. |
|
||||
|
||||
Door de hogere wisselkoers en verzendkosten zijn de prijzen helaas gestegen.
Verzenden binnen Nederland € 38,- per set. Verzenden naar België € 39,50 per set. Via PM ontvangen degene met een reservering een betalingsverzoek. |
|
||||
|
||||
Reservering 3e ronde:
Sinaasboom vw hoppie (2 setjes) tim_j VdubMKII soersie Last edited by Ronin : 14-02-2012 at 08:34. |
|
|||
|
|||
Ik zou graag 2 setjes reserven aub
Alvast bedankt grtjes stefan |
|
||||
|
||||
Ik heb ook wel interesse in 1 setje.
|
|
|||
|
|||
Voor mij ook een setje, stuur je gegevens maar in pm
|
|
||||
|
||||
Wanneer kan ik ik ze verwachten Ronin ik zat in de 2e ronde
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook zeer geintereseerd in zon setje, ik hoor het wel via pm
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zie PM, afgelopen zaterdag heb ik ze ontvangen. De eerste setjes worden morgenavond verstuurd |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
voor mij ook een setje indien nog mogelijk
|