|
||||
|
||||
Quote:
mooi om te horen dat chiel bezig is met de cabrio. ben erg beniwued naar jet resulaat |
|
||||
|
||||
wat ik er van begrepen heb moet het een wel heeeeeel erg dik ding worden !!
|
||||
|
||||
Quote:
verwacht ook niks anders van de man. vond hem toen al super!!! |
|
||||
|
||||
ja zeker was ie super maar nu helemaal !
|
||||
|
||||
Die foto van auto van Leon Verhoeven is gemaakt net nadat hij op zn dak was gegaan op valkenswaard GCH meeting in 2001 volgens mij
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb wonder al een paar X mogen aanschouwen en het word echt extreem netjes en tot in de details afgewerkt. Voorbeeldje: Die auto glimt achter de voorschermen harder dan de meeste auto's aan de buitenkant doen :biggrin:
|
||||
|
||||
deze staat ook in een vw golf & co (staat niet in je lijstje) wil eventueel wel opzoeken welke... (poster hangt boven mijn bed )
|
||||
|
||||
deze jongen ken ik persoonlijk via mn werk wist niet dat deze golf van hem was |
|
||||
|
||||
Quote:
mooi kleurtje :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
klopt. |
|
||||
|
||||
Quote:
kwist dat ie in nog een ander bladje had gestaan. maar welke wist ik niet. als je zou willen graag ja. |
|
||||
|
||||
Quote:
wist uberhaupt niet dat ie van vw hield totdat ik een mooie kalender van porsche zag hangen en vroeg he houd jij van porsche toen zei die:ja. ik:o dan houd je zeker ook van volkswagen. hij: nou dit is mijn auto ik: o ok met mn bek vol tanden lol |
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent van mijn auto nog aardig wat bladen vergeten,iets beter je huiswerk doen :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
noem ze maar dan!dan zet ik ze erbij en dis het huiswerk wat ik thuis liggen heb. en als je nog andere namen of wetenswaardigheden over de auto's hebt,graag Last edited by vw roadwarrior : 19-03-2005 at 00:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
Originally Posted by Marco Die foto van auto van Leon Verhoeven is gemaakt net nadat hij op zn dak was gegaan op valkenswaard GCH meeting in 2001 volgens mij ik had nog gezegd , pas op de 1e x , daarna kun je " vol" gaan toe gaf ik hem het start teken ..... :frown: maar gelukkig liep alles goed af. |
|
||||
|
||||
Volgens mij rijd er een dorpsgenoot van mij in deze auto rond of ik moet mij vergissen.
Wordt de cabrio van Chiel Speets nog vetter??? Dat is onmogellijk. :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
is niet onmogelijk let maar op !
|
||||
|
||||
Quote:
jaar ervoor wad die oranje golf 1 met die 16v met webers al rechtdoor gegaan. dus was te verwachten eigenlijk. maar echt jammer. heb de auto daarna nooit weer gezien jammer genoeg. was echt een serieuze kandidaat om jereon en sipke aan te vallen |
|
||||
|
||||
was echt een serieuze kandidaat om jereon en sipke aan te vallen
eerder de klasse Evert Dirker...sipke en jeroen steken er toch een stukje bovenuit..
|
||||
|
||||
Quote:
vertel,volgens mij weet jij meer van de wagen. specs please! ik bedoel dus echt wel de aanval op jeroen en sipke,heb alle3 de wagens zien rijden. |