|
||||
|
||||
Gunther zei zondag dat ze het er wel moeilijk mee hadden en hij hoopte het beste..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er al hoor, week van te voren komen de dikste wagens en heb je geen last van al die irritante dronken gasten! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht even serieus dat ik in het worthersee topic beland was! hahah!
|
||||
|
||||
Ben er ook sinds vanmiddag...tentje en bbq staan al opgesteld...heb wel mn lieslaarzen-zwembroek-snorkel outfitje aan...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
moet je hier aanmelden om zondag het terijn op te moge dit is de eerste x dus en vin het alemaal een beetje onduidelijk ik hoor het wel gr
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb er weer zin in!
Hoop dat dat "veld" een beetje opdroogt It's gonna be legendary!
|
||||
|
||||
Quote:
nu al????? jeemig.... |
|
||||
|
||||
Quote:
idem |
|
|||
|
|||
aanwezig de zondag met los reductos
|
|
||||
|
||||
Ik heb de vraag ook al gemaild naar de organisatie, maar die zullen het wel te druk hebben om te antwoorden (heel begrijpelijk).
Mogelijk kom ik het hele weekend met een non-vag (ivm staat van het veld icm weer) waar moet ik de auto dan neerzetten? snap dat ik niet het terrein op kan/mag, maar mag hij wel bij de hoofdingang staan of moet hij op bezoekersparking? Is deze parking hele weekend open?
|
||||
|
||||
Normaal is er inderdaad ja bij de ingang ook een parking.
Wij hebben er zin in, ik geloof dat wij zo richting Boom vertrekken tegen een uur of 10 in de morgen. Twee flinke tenten, om in te leven, aggregaat van 30KvA op een dubbel asser, en een dubbel asser met bbq, eten bier en sterke drank en natuurlijk genoeg geluid om een leuk feest je te bouwen. Dus dat komt wel goed weer of geen weer het wordt wel een feest. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
[/IMG] vandaag mijn golfie eff omgetoverd van kawasaki groen naar histor grondverf grijs en dat in 1 dag en alleen voor het vag fest geloof dat het aardig gelukt is. |
|
|||
|
|||
niemand commentaar????
|
|
||||
|
||||
Leuk ding, alleen mag ie ietsiepietsie zakken naar m'n zin...
Mooiere kleur dan groen iig!
|
|||
|
|||
Quote:
zou wel willen maar met 8,5 j loopt hij al aardig aan en heb geen sleutel voor de schroefset. en de ET waarde kan ik ook niet veranderen ik heb nu 5 mm ruimte tussen mijn velg en de schroefset. |
|
||||
|
||||
Leuk, mooier indd dan het groen. Nu nog mooie bijpassende wieltjes zoeken, want deze combi is geen porum?
|
|||
|
|||
ik vindt de combi perfect zeker als je weet dat de auto mij maar 75 euries heeft gekost. lachen toch. ben nog wel opzoek naar een goede carrosserie voor een leuk prijsie.
|
|
||||
|
||||
Iemand van de reeds aanwezigen al gezien hoe de zaak er nu bijligt?
Grtz H