|
|||
|
|||
Mooi project!! ga ik volgen!
|
|
||||
|
||||
Echt dik project!
Gaat ie het circuit op? |
|
|||
|
|||
Inderdaad werkelijk super die kleur! Wauw!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positieve reacties, echt waar!
Hoe gek iedereen mij ook verklaard.. hij zal geregeld het circuit zien voor een trackday. Het is niet echt de bedoeling er show and shine mee te doen. Update; Mijn FK schroefkit van mijn vorige Golf 1 wat opgefrist; Wat een laagje verf en wat ontvetter niet kunnen doen: En dan begonnen met de opbouwen van de Golf. Ik ga eerst alles monteren wat achter de motor zit; dus het stuurhuis, rembekrachtiger, remleidingen en het schakelmechanisme. het oude stuurhuis uit de donor: nieuwe stuurstangen een beetje verf,nieuwe rubbers en alles is weer als nieuw De rembekrachtiger die ik ga gebruiken uit een golf 2 GTI. Deze moet nog terug netjes in de lak gezet worden na de revisie. De bekrachtiger staat in de wrinkle lak, geeft een "stoer" reliëf Eindresultaat:
- Golf Mk1 G60 project Last edited by Shon : 23-10-2014 at 18:57. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
goed bezig mvg sjaak
|
||||
|
||||
erg goed bezig! mooi project
benieuwd naar verdere vorderingen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Nog een belg! zeer mooi project! ga ongeveer dezelfde stijl uit met de mijne!
|
|
||||
|
||||
Ik zag dat je pu rubbers voor de motorsteuenen hebt? waar heb je die gevonden als ik vragen mag want ik zoek ze ook namelijk maar kan ze niet vinden. mag via pm hoor.
En met wat versnellingsbak ga je rijden? mooie vorderingen verder! |
|
||||
|
||||
Quote:
Die PU rubbers heb ik via iemand op een forum gekocht. Hij had ze uit duitsland. Maar ik denk dat je er via ebay ook aan kan komen. Ik heb al wel gehoord dat velen het afraden ivm de vibraties van de motor op je chassis. Ik ga rijden met een versterkte mk1 Gti 5 bak om te beginnen. Ik kan later altijd nog upgraden naar bv. een G60 bak.
|
||||
|
||||
De post had vandaag mijn stuurstangen en stofhoezen bij, eindelijk ! Ik kan weer verder met het stuurhuis.
|
||||
|
||||
leuk dit ga het zeker volgen, heb ook een zwarte L041 mk1 waar een G60 in komt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is ook gewoon DE kleur Dan zal ik ook eens naar u project zoeken. bedankt in elk geval
|
||||
|
||||
Ik vandaag weer happy! Thuis gekomen van mijn werk en er lag weer een pakketje te wachten; Een onderdeel voor in het schakelmechanisme en 20 meter hitte-band.
Ik dacht eens snel de uitlaatcollector in te wikkellen met de hitte band.. Dat viel dus lelijk tegen, na een half uur had ik 2 kleine stukken gedaan. Dit heb ik wel onderschat. Maar het houd de Golf wat koeler in de zomer, want ik weet uit ervaring dat de warmte van de motor goed voelbaar is binnenin. En zeker met een kale binnenkant. En een ander pluspunt; het motorruim blijft ook een pak koeler, wat dan weer goed is voor de prestaties. Na nog een klein uur weven was ik bijna half, jeeuj. En prikken dat het doet aan de handen. happy days
- Golf Mk1 G60 project Last edited by Shon : 23-10-2014 at 19:10. |
|
||||
|
||||
leuke vorderingen!!!!
mijn ligt een weekje of 2 stil,dan er weer tegenaan!!!! keep up the good works,heb de indruk dat de mk1 G60 projecten zoals champignons uit de grond schieten! |
|
||||
|
||||
Lekkere onderdeeltjes allemaal. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Hoe wordt de rembekrachtiger gereviseerd trouwens?
|
||||
|
||||
Quote:
Elke kleur is mooi op een Mk1, zolang het maar zwart is |
|
||||
|
||||
Quote:
Goh waarom zou je ook niet voor een G60 gaan. De problemen vallen redelijk mee en je hebt net voldoende vermogen om veel funn mee te hebben. Soms kan een pauze al eens goed zijn, ik ben benieuwd.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag in mijn vraagbaak staan dat ze te reviseren zijn, dus laat ik dat ook doen bij de garage. Het komt voordeliger uit als een nieuwe iig. Thx, nog "even" geduld dan. Al zal de Golf nooit echt AF zijn
|
||||
|
||||
Zo plezant om alles rustig op te bouwen, spijtig dat alles niet zo mooi nieuw gaat blijven
Motorruim is bijna klaar voor de G60 motor
- Golf Mk1 G60 project Last edited by Shon : 23-10-2014 at 19:17. |
|
|||
|
|||
Heel mooi project hoor
Ziet er allemaal heel netjes uit ben benieuwd naar het eind resultaat. succes ermee