|
||||
|
||||
Quote:
idd en ik ben bijna 7 dagen in de week tot laat op de zaak. dus beter alarm is er niet
|
||||
|
||||
Quote:
dit is later mijn auto geweest, na de afgelopen winter was de set nog prima te verstellen. heb ik met andere merken wel eens anders gehad.
|
||||
|
||||
Quote:
die jetta kwam me al een beetje bekend voor. op een of andere manier mooi dat jullie er ook tevreden over zijn mvg sjaak
|
||||
|
||||
Komt deze Polo je toevallig nog bekend voor? Hij had namelijk 'Sjaaks autoservice' kentekenplaathouders |
|
||||
|
||||
ja dat klopt is wel en bekende polo idd
rijden die velgen met bandjes nog ergens rond? mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 14-06-2011 at 10:39. |
|
||||
|
||||
Ik weet het niet, ik heb de velgen verkocht aan een persoon uit omgeving Rotterdam...
|
|
||||
|
||||
Quote:
zat dat retro vw horloge nog op het dashbord toen jij die polo had
|
||||
|
||||
Nope, er zat verder eigenlijk weinig spannends aan het apparaat behalve de velgen en verlaging. De auto zelf rijdt weer redelijk standaard rond in omgeving Rotterdam
|
|
||||
|
||||
grappig
mvg sjaak
|
||||
|
||||
Quote:
dank je mvg sjaak
|
||||
|
||||
ik weet dat luntenaren wel redelijk nuchter zijn onder kritiek
en waar blijven de foto's van jou bolides? welkom!
Terug van weggeweest ‘96 Polo Harlekin ‘00 Lupo Cambridge Still in to silly stuff Last edited by Kenneth_polo : 20-06-2011 at 13:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
hoi dank je ik wissel nogal eens van project momenteel caddy 3 tdi mvg sjaak
|
||||
|
||||
Quote:
trouwens jou polo komt me bekend voor is hij van jeroen geweest klopt dat?
|
||||
|
||||
Quote:
Durf ik je niet zo 1 2 3 te zeggen, ik weet wel dat ie jaren in renswoude heeft gestaan met als laatste 2 eigenaren gernand en marco van dijk
|
||||
|
||||
volgens mij heeft jeroen die pirellie's eronder gezet toen der tijd
mvg sjaak
|
||||
|
||||
Quote:
idd blafende honden bijten niet, achter de pc durven veel mensen heel veel. face to face niet mvg sjaak
|
|||
|
|||
Quote:
Denk ook dat mensen die op internet een slechte mening over je hebben ook geen behoefte hebben om face 2 face met je in discussie te gaan Vind je projecten altijd wel apart, advertenties minder. maar daar hebben ze het al over gehad hier. Zijn er testrapporten en dergelijke bekend van de "oranje/zwarte" schroefsets?
|
||||
|
||||
ach was laatst nog even face to face.
maar dat was meer om even informatie in te winnen
|
||||
|
||||
service toen ik velgen kocht goed! Maar daarna tot 2 velgen krom leek te zyn! Voordat ik sjaak de schuld ging geven naar een velgen dokter geweest en bevestigde dit! Toen sjaak gebeld met het probleem! Helpen?dat kende hy niet! Service/garantie tot de stoep! En maar roepen velgen wat ik verkoop zyn niet krom! Hy wou de velgen niet eens op de balanceer apparaat doen zodat hy zelf kon zien dat er een slag in zat! Het kan voorkomen dat net juist de velgen wat ik heb gekocht krom zyn? Ik wil geen misverstanden hebben van dat al zyn spul bagger is maar wat ik vervelend vond is dat hy niet eens geholpen heeft en dan nog 1 jaar garantie geven op de velgen!
|
|
||||
|
||||
Heb een set van Sjaak en bevalt me tot nu toe prima voor een Daily!
1 keer op de belgiesche snelweg een wiel kapot gereden en heb toen een hele goede service en medewerking gekregen. Heb Alleen maar goeie ervaringen van de paar keer dat ik er ben geweest! |