|
||||
|
||||
Vandaag kreeg ik een pakketje binnen uit Canada met mijn ABS/airbag/handrem lampje, dus nu is het interieur weer compleet
Aangezien de grill kapot was heb ik vandaag een andere gekocht en met vr6 embleem Ook heb ik de witte knipperlichtlampjes vervangen door oranje exemplaren. Probleem is dat een US versie gebruik maakt van dubbelpolige remlichten als knipperlicht. Probeer maar eens oranje remlichten uit te halen hier in NL maar uiteindelijk toch een setje kunnen vinden via MP Het gat: Met de nieuwe grille en oranje knipperlichten... Zaterdag gaat de wagen even naar de garage om de automaatbak opnieuw te laten peilen en af te vullen aangezien er wat uitgelopen was bij het vernieuwen van de warmtewisselaar pakkingen. Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties En Dennis ik denk niet dat ik hem weg mag doen van mijn schoonbroer haha, want die had ook al interesse!
|
||||
|
||||
geweldig ding er gaat niets boven het geluid van een vr6(samen met een v8 of een audi 5 cilinder dan) ik rij nu een bmw maar ik vind dat 6 cilinder geluid toch minder dan van een vr6
|
||||
|
||||
Nu nog even een beetje restylen en wat krasjes weg laten werken en hij is helemaal af hé Nigel.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Klopt inderdaad wat je zegt, al vind ik een BMW 6 cilinder in lijn ook heerlijk klinken @Ronnie: dat moet ook tzt eens gebeuren ja. Af is ie nooit
|
||||
|
||||
Quote:
klinkt zeker niet verkeerd en rwd is toch ook wel heel lekker hoor
|
||||
|
||||
Waar heb je dit ding nu weer vandaan??
Heb je de Golf 3 nog? Dikke wagen!!
|
||||
|
||||
Hey Erik,
De golf 3 is weg die naar de jongen toe waar hij deze van heeft. Vette wagen moeten een paar kleine dingen aan gedaan worden. Groeten Eddy
|
||||
|
||||
netjes hoor zo die update's vind de donekere achterlichten op de vorige pagina btw ook een hele verbetering
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dat zijn weer een paar details die goed aangepakt worden. Netjes!
Maar die schoonbroer van jou heeft gewoon effe pech want ik wil hem. Haha
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, regel dat maar met eddyvwone
|
||||
|
||||
HaHa ja zou ik pech hebben.
Denk het niet of we hebben allebij pech en hij is weg voor ik zelf weet.HAHA. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Ja dat zou ook nog is kunnen! Haha
Ach, ik ben nu nog super tevreden met mijn Corrado.
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst nog maar eens droog worden achter de oren..
|
||||
|
||||
Ghe, met dit weer verbrand het me zelfs achter de oren dus droog is het daar wel!
|
||||
|
||||
Wel grappig mijnuh dik maand te koop gestaan en dan krijg ik geen reacties
Nu heeft Vains hem en nu wil iedreen hem kopen hierna wahaha Je gaat hem vast erg dik maken!!! Good luck.. |
|
||||
|
||||
super dikke wagen!
|
|
||||
|
||||
Mooie Passat! Hoef je niet veel meer aan te veranderen.
Maar dat wist frans ook, snap ook niet waarom die 'm heeft weggedaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Best komisch idd Ik probeer mijn best te doen Frans
|
||||
|
||||
Vandaag mijn bestelling ontvangen van de Seat dealer.. Een nieuwe Cordoba lip besteld
Deze week eens kijken of ik hem eronder krijg!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nooit geweten dat ie te koop stond. Ik ben tevreden met mijn Corrado VR6 dus ik zit niet altijd te kijken naar auto's die te koop staan.