|
||||
|
||||
bedankt allemaal voor de mooie dag!
|
||||
|
||||
Is een goed geregelde meeting, en ik heb me weer prima vermaakt.
En dit jaar was er tot mijn verrassing een prijs voor de ijsbus hahaha Super gaaf, en nee het is niet voor de mooie concoursstaat Maar ontdek je plekje |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Iemand meer info over deze ?? eigenaar ?? topic ?? Is de oude auto van Marcus BBS en gebouwt door z'n broer.
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 16-05-2011 at 08:29. |
|
|||
|
|||
was weer een mooie meet
|
|
||||
|
||||
Hierbij wat plaatjes van mijn kant..
Was leuk, voor herhaling vatbaar!
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 16-05-2011 at 08:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze is nu van een kameraad van mij. Is nu pas klaar. Veel stalen delen voor deze golf gedraait Auto zelf is goed gebouwd. Alleen de motor hebben ze toen slecht opgebouwd met orginele drijfstangen en slechte kop. Daaarom dachten wij dat dat dus de reden van verkoop zou zijn geweest toen der tijd. Deze spatte toen ook na 500 km uit elkaar. Nu is ie perfect met 250 pk. En dan moet ie nog naar JD binnenkort Groeten |
|
||||
|
||||
die vw speaker grills zijn
|
|
|||
|
|||
Quote:
zijn gewoon Grille-emblemen van een T4 Transporter |
|
||||
|
||||
Quote:
zoiets dacht ik wel ja, maar vind het toch origineel bedacht |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, mooi om te zien dat er wederom veel liefde en energie is ingestoken. Ik geloof niet dat hij om die reden is verkocht. De toenmalige eigenaren (broers) hebben voor deze GTI meerdere mk1's gehad en hebben zich na deze gericht op andere modellen (Audi Coupe, Audi S6, Corrado) gewoon om een keer wat anders te proberen. 1 van beide rijd ondertussen wel alweer een hele fraaie mk1 GTI !! Is je kameraad ook actief hier op VF ?
|
||||
|
||||
Ah ok dan. Dat is ook goed om te horen, want dat dacht die jongen wel dat ie daarom verkocht was nl.
Hij is nergens actief op een forum. Alleen hou ik soms wat bij voor de rest niks |
|
||||
|
||||
Mooie foto's mannen!
Hier had ik waarschijnlijk 10x beter heen kunnen gaan dan naar Eurosunday..... scheelde me 2km lopen van auto naar meetingterrein.. en ook nog eens zeer dik spul aanwezig! Tot volgend jaar @ Arnhem Dub inn waarschijnlijk!
|
|||
|
|||
Heb me ook wel vermaakt op de meeting!
Er stond alleen iemand te filmen na de prijs uitrijking bij de uitgang! ben wel zeer benieuwd naar dat filmpje |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
HIER staan nog meer foto's van de meeting
|
|
||||
|
||||
@vwjarno.... thanx voor de foto van de passat!!
zou je mij alle fotos van mijn passat (blauwe met witte wielen) en de paarse corrado kunnen emailen? zal je ook ff een PM sturen met mijn hotmail thanx!
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 16-05-2011 at 18:43. |
|
|||
|
|||
Quote:
nice fotos jarno ook van mijn passat
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
Onze foto's staan ook online.
KIjk hiervoor op www.subdubbers.nl Het zijn er wel niet super veel.. Voor een grote versie , stuur me maar een pb |
|
||||
|
||||
nog een paar van mijn kant,
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |