|
||||
|
||||
Ik zeg ook niet dat ze het kunnen evenaren, maar ze zouden het graag willen. Er is door 402 contact gezocht met de oude VW euro organisatie, maar een samenwerking zit er iig niet in.
Ik weet hoe VW euro een nieuwe meeting zou aanpakken, maar dat gaat niet meer gebeuren... Maar nogmaals, de bezoekers maken ook de meeting, dus als iedereen er negatief over doet, begin je al met achterstand. @alberto, 402 is een bedrijf en geen groep vrijwilligers. Enigszins logisch dat ze geld willen verdienen ;-)
|
||||
|
||||
Als we het nu een kans geven, dan kan het echt iets worden.
|
|
|||
|
|||
Nou ik ben niet negatief
wij gaan er gewoon een gezellig weekend van maken en geen tupperware auto's maar : Kever golf 1 cabrio 2.0 16v abf (+aanhanger proviant en BBQ) polo 1 1.3 mpi golf 4 v5 compressor golf 1 tdi of een golf 1 g60 polo 6r gti dus niet zo negatief gewoon lekker vw s kijken en drankje doen
|
||||
|
||||
Quote:
Je valt in herhaling.
|
|||
|
|||
ja klopt maar lees jij alles terug tot het begin
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam maarrrrr, Quote:
Dus dat valt dan ook wel weer mee.
|
|||
|
|||
ga eens een nacht naar een camping of hotel ? dat red je niet voor 36 euro
en er is stroom en water wij vermaken ons wel koelkast mee en een tent en hangen en kijken en ouwehoeren okee en drinken
|
||||
|
||||
als er zo'n grote commerciële organisatie achterzit..(voormalig autolax was het toch?)
dan hoeft het van mij niet..hoge entree terwijl je zelf je eigen auto meeneemt, cateringprijzen waar je u tegen zegt, en vooral poen uit je zak kloppen.. dan liever naar een meeting door echte liefhebbers voor echte liefhebbers.. (en iets entree is niks mis mee, voor niks gaat de zon op.) van de site: DAGBEZOEKERS Entreeticket: €16,- per persoon (in voorverkoop €14,- ZIE ONDER) Parkeren Showpaddock (Autoticket) €6,- (in voorverkoop of ter plaatse verkrijgbaar) Parkeren Bezoekersparking €5,- (alleen ter plaatse verkrijgbaar) Kinderen tot en met 12 jaar hebben gratis toegang Last edited by hajee : 02-07-2011 at 19:44. |
|
||||
|
||||
zondag aanwezig
de tdi weer even uitlaten op de 201meter |
|
|||
|
|||
Quote:
voor alleen het overnachten ....bij volksdub krijg je er eten en drinken bij voor 50 euro dit kost , camping 30, +Parkeren Showpaddock (Autoticket) €6,- = 36,- en dan moet er nog wat eten en drinken in ...PP ! Maar goed ieder zijn ding , ik heb zondag maar bedankt voor het stuk papier onder mijn wisser in Leeuwarden van deze meeting wie er heen gaan , veel plesier . hoop op mooi weer . komt het vast goed Edit aangepast Last edited by Alberto : 03-07-2011 at 22:10. |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat lopen jullie nou te klagen!! |
|
||||
|
||||
da's een goed plan!
parkeer m'n auto voor 5 euro, schop de kinderen onder het hek door met een fototoestel, want die kunnen gratis naar binnen, ondertussen wacht ik in m'n auto genietend van m'n van huis meegebrachte boterham/pindakaas.. en na een uur of wat..kan ik toch alles bekijken, en dat voor maar 5 euro! |
|
||||
|
||||
en als je die pics dan hier post kunnen we die 5 euro delen met zn 26000-en.. komt helemaal goed lees ik al.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
kan je niet echt rekenen denk ik kaarten zijn 30 euro 3 dagen en 6 euro voor de auto dat is 36 geen 47
|
|||
|
|||
Quote:
je hebt gelijk , bij het weekend kaartje zit entree bij in excusses moet dus idd 36 euro zijn Last edited by Alberto : 03-07-2011 at 22:09. |
|
||||
|
||||
ik heb voor mezelf het idee dat ik hiervoor geen uur ga rijden ...
en krijg ook sterk de indruk dat van dit forum weinig opkomst is, als ik dit zo lees iig
|
||||
|
||||
Ik vind alleen dit topic al geweldig...hahaha.
Laat me "verrassen" door de foto's, maar ga er geen tank benzine aan wagen...
|
||||
|
||||
1 ding moet je de organisatie wel toegeven ze zijn overal, afgelopen weekend was ZE weer aan het flyeren bij de Bug inn in chimay.
(en de medereizigers hebben zo'n beetje de hele dag de wielen van de audi zitten poetsen) |
|
||||
|
||||
En ook op Chimay en Spa vragen ze deze bedragen voor de entree.
Ik denk dat ik op zondag even ga kijken.