|
||||
|
||||
ook al weer een poosje thuis heb me goed vermaakt, maar wat il je met dit weer!!
op na volgend jaar, oja Guido sorry dat ik je ben mis gelopen kwam iets tussen we spreken elkaar misschien wel in Hoogeveen aankomende maandag. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoezo petjesvolk? Fokking kansloze opmerking. Niet iedereen is in de jaren 80 blijven hangen en loopt op afgetrapte asics met een jan branderbroek/housebroek. Kap daar toch eens mee en ga mee in de tijd. Dit petjesvolk spendeerd ook fokking veel geld aan zen wagen!! Amen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zakdoekje huilebalk?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als je zn hele post leest snap je waarom hij dit zegt en over wie het gaat.
Hij refereert hiermee naar het rijgedrag van die gasten. En in dat opzicht ben ik t echt met m eens, aso weggedrag doe je maar ergens anders. |
|
|||
|
|||
mooie meet op bijna loop afstand ik zeg volgend jaar maar weer.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
renate gewonnen?? leuk
|
|||
|
|||
Ja maar om als opa zo te gaan reageren helemaal...
En arnaud, jij bent egt een forumheld ofnie, ik heb al meerdere kansloze posts van jou gezien en als ze jou iets vragen geef je geen thuis. Zakdoekje? HELD! |
|
|||
|
|||
Hierbij ook even een paar foto's van mijn kant.
Wat een spreker is die man geweldig,en een hoop kennis van VW GTI 16V..........uhum...... Corrado TFSI-20VT |
|
||||
|
||||
Quote:
dat wil niet zeggen dat dit ''petjesvolk'' die ook veel geld in hun wagen steken als een idoot mag gaan rijden en andere mensen in het verkeer op mag gaan jagen. en het woord ''petjesvolk'' staat ook nog tussen comma`s en is dus waarschijnlijk sarcastisch bedoelt. de meet zelf was verder super, alles goed geregeld geen intree gratis koffie kortom super |
|
|||
|
|||
Zo vatte ik het ook nie op, maar het keert telkens terug.
Ik vond het ook top vandaag, bakkes goed verbrand! Aal, loopt dat nie aan voor bij gaten in de weg? Ik doel op band/spatbord? Dat vergulde staat zeker dik! |
|
||||
|
||||
Quote:
Je mag gerust eens langskomen om het uit te praten hoor, maatje van je heeft m'n adres wel. Bepalen we even wie de held is.
|
||||
|
||||
Quote:
x100 Heb ook nog effe iemand duidelijk gemaakt dat het niet normaal maar A-SOCIAAL is om effe lekker een spoor te trekken op het meeting terrein. Doe rustig en normaal op een meeting, er zijn mensen die behoorlijk investeren in zijn/haar wagen, en zijn er niet zijn om hun pride door zulk gedrag misschien wel beschadigd te laten raken. Het wekt vrij prikkelend bij menig liefhebber. Niet zeggend dat ik dit zelf nooit doe of heb gedaan, maar doe het in ieder geval niet op een meeting. Geeft voor de organisatie ook niet een goede naam en dat is nou net niet de bedoeling. Keep it cool. |
|
|||
|
|||
Stoer!
Neem ik graag aan, welk maatje? kunnen we het direct regelen!!! |
|
||||
|
||||
@ Dennis07:
Euh nee, loopt niet aan :P Zit geen vering meer in dat ding door de bumpstops. Thnx voort compliment, ze trokken best de aandacht vandaag hoorde ik al :P @ de bekvechters :P O ja, laten we elkaar hier niet de kop inslaan, zoals ik het nu lees (van beide partijen) ist een intepretatie misverstand. Kan gebeuren maar wees zo volwassen niet neer te zetten wie de held is ed., daarmee zet je alleen maar jezelf voor paal. Last edited by aal : 17-04-2011 at 19:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
Als men naar een Meeting gaat,moet je gewoon niet lopen gassen/hard optrekken/racen etc etc.... helaas waren er ook nu weer een paar mensen die dit niet konden laten! belachelijk! als je dat doet verknal je het voor een organisatie om weer zoiets moois te organiseren,vervolgens ben je een gevaar voor een ander,en last but not least er lopen ook kinderen rond of zitten bij hun vader en/of moeder in de auto! Als je bovenstaand wel persé wil doen,blijf dan thuis.of was een stukje doorgereden richting het circuit van Assen.... maar nogmaals op een Meeting doe je dit NIET!!! maar dit is slechts mijn persoonlijke mening.en niet persoonlijk tegen jou bedoeld,maar algemeen! AMEN! en ontopic again met mooie foto's Last edited by HannoverEdition : 18-04-2011 at 08:50. |
|
|||
|
|||
Quote:
Typische held op sokken opmerking. Beter blijf je gewoon met je tafellaken om je schouders bovenaan de trap staan roepen dat je superman bent. Kom je geloofwaardiger over dan willen knokken over het internet.
|
|||
|
|||
Om iedereen met een petje nou te schofferen vind ik ver gaan. Koop jezelf een smartphone, kun je die apekoppen op het web zetten.
|
||||
|
||||
|