|
||||
|
||||
Klopt, ik woon in de Randstad en aangezien iedereen dit Forum kan bekijken en kijkend naar het aantal auto diefstallen, post ik liever niet mijn auto's op het Forum.
Jammer om te horen dat je je daaraan ergert. |
|
||||
|
||||
Quote:
of je je auto[s] post zal me worst zijn,ik heb het over je voor de rest weinig zinvolle posts.als je na 65 van zulke posts serieus genomen wil worden,krijg je mij iig niet mee,that's all.
|
||||
|
||||
Quote:
Luister, het was maar een idee he! Jou reactie naar mij helpt ook niet echt overigens, iets vriendelijker zo op zich niet gek zijn, toch. |
|
|||
|
|||
Quote:
Das wel duidelijk met een paar advertenties , als je even in het archief duikt vind je soms prijs verschillen van meer dan 1000 euro |
|
||||
|
||||
Quote:
waar het mij om gaat,je bent net zelf bescheten newbee-af en dan kom je met zo'n idee.[waar ik overigens al niet achtersta maar dat had ik al gezegd]als al je off-topic reacties verwijderd zouden worden hou je zelf zo'n 15 posts over dus ben je weer newbee en mag je zelf ook niks meer te koop aanbieden oja,daarbij komt nog,als anderen net zoals jij al weet ik hoelang zijn aangemeld maar ook hun auto's niet posten omdat ze in de randstad wonen mogen die dus ook niks meer te koop aanbieden beetje wazig allemaal. en als ik altijd vriendelijk over wou komen had ik wel cliniclown geworden.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 15-04-2011 at 18:30. |
|
|||
|
|||
Ik erger me er totaal niet aan, als ik in een (verkoop) topic zit dat mij niet interesseert dan klik ik linksboven in mijn scherm op dat pijltje naar links en kijk ik verder. Wat is daar nu zo erg aan?
|
||||
|
||||
Quote:
en dat is nou net de handel hahaha zal gauw wat plaatsen voor het straks niet meer kan/mag hahaha wat een discussie hahaha
|
||||
|
||||
Heren, kunnen we het nu weer opbouwend en netjes houden?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Maak gewoon een Marktplaats Verkooptopic aan,verdeel die weer in verschillende thread's als onderdelen/banden velgen/auto's etc waar alle ''Newbee's'' hun spullen in te koop kunnen aanbieden.....dan zijn we van het hele gezeur af...
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.marktplaats.nl/ klaar |
|
|||
|
|||
ja die hadden/konden we al.....
maar het gaat om wat er op dit forum evt gedaan/veranderd moet/kan worden toch.... Last edited by HannoverEdition : 15-04-2011 at 21:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kun je me ff uitleggen waar je jou eerste zin op bazeerd ? Of ga je me nu weer skippen of blokken ?
|
||||
|
||||
Op eerdere generaliserende negatieve en sfeerverziekende opmerkingen van jou naar het team toe. Daar hoeven we verder niet op in te gaan want je weet wel wat ik bedoel en daar gaat dit topic niet over.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begrijp je niet helemaal Guido, wat bedoel je precies? |
|
||||
|
||||
Quote:
I've just found myself a new signature! Dit is m'n levensopvatting, onder woorden gebracht door De Pul Maarreh, wat is nu eigenlijk het probleem? Dat je topics kunt lezen die je niet wilt lezen? Als dit "probleem" opgelost is, waaraan gaan we ons dan ergeren? Het feit dat we hier een overmaat aan Friezen hebben? Het feit dat veel mensen een Golf 2 hebben? Dat Breadfan uit Limburg komt? Gewoon leven en laten leven
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 15-04-2011 at 22:25. |
|
|||
|
|||
Quote:
We hebben immers al dit topic. Plak daaronder een topic met bijv: ''advertentie's voor nieuwe forummers'',of iets van ''ben je nieuw en heb je iets te koop plaats hier je advertentie'' of ''nieuw-> plaats je advertentie''....o.i.d.... waarin de nieuwe forummers (de zgn ''newbees'') hun advertentie's kunnen posten (volgens de geldende regels uiteraard,en met misschien een iets makkelijker manier om foto's te uploaden) .......want meeste nieuwe mensen snappen dat nl nog steeds niet! snappie.... Last edited by HannoverEdition : 15-04-2011 at 22:47. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
kan mij er ook niet druk in maken.
merk wel dat er idd veel verkooptopics aangemaakt zijn de laatste tijd en dat newbee's soms moeite hebben om regeltjes te lezen. Maar ja, ik ben hier ook begonnen als newbee en heb soms ook dingen dubbel gepost of het een en ander vergeten erbij te plaatsen. Mensen die het forum interesant vinden blijven hier wel, degene die het alleen gebruiken om ff wat onderdelen te slijten zullen na een tijd toch nx meer posten. Grtz Jel
|
|||
|
|||
Nog even als toevoeging, ik ben nog niet zolang actief op dit forum. Maar heb inmiddels al verscheidene keren iets overgenomen van een forumlid. In twee gevallen, waarvan beide verkopers gerenommeerde volksforum bezoekers waren (1000 posts en meer). Viel de kwaliteit van de geleverde goederen dermate tegen dat de delen voor mij onbruikbaar werden en rijp voor de afvalbak. Aantal posts of jaren actief op dit forum zegt niet altijd alles.
|