|
||||
|
||||
Goed bezig
heb nog een KR in een Golf mk1 te bouwen, maar die komt met carbs, dus wat minder draadjes
|
|
||||
|
||||
Heb nog een spagetti spruitstuk liggen voor je. 120 euro af te halen in den bosch. 0619049898
|
|
||||
|
||||
afhalen wordt een beetje moeilijk, heb geen rijbewijs he. verzenden mogelijk?
|
||||
|
||||
Goed bezig, blok ziet er weer mooi uit zo!
|
|
||||
|
||||
Net een MFA hendel gekocht en ingebouwt, functioneert prachtig! fotos volgen als het niet meer regent
|
||||
|
||||
Nice!
Denk je nog wat te moeten aanpassen aan regelapp omdat hij nu op een 9a zit? Gebruik je wel de ABF krukassensor op je getande wiel? En heb je beide klopsensoren er ook op zitten? Ben benieuwd, gaaf gedaan hoor. Ben nu bezig met ABF in mijn mk2 te maken en de draadboom van een ABf in een mk1 aan te sluiten.
|
||||
|
||||
Ja herm allemaal aan gedacht. Mijn vader schrijft zelf chips voor tuning en heeft een rollenbank dus ik kan hem helemaal chippen en uittunen voor de 9a motor.
wat de krukassensor betreft ik heb een tweedehands wiel gehaald, die op de krukaspoullie gemonteerd en daar een steuntje bij gelast voor de BDP sensor. Heb ik ook bij kameraad zijn KR op Digi gedaan werkt perfect
|
||||
|
||||
Terug van mijn vakantie, dus hier nog even een update
Dashboard zoals het moet worden, met passat teller en MFA hendel. Moet wel nodig ander stuurtje op maar dat komt nog wel
|
||||
|
||||
Net stoelen en dash er weer uitgehaald en kabels netter neergelegt / brandstofpomp en OBD gelegt.
nu 6 weken genoodzaakt te stoppen door Knieoperatie die ik moet hebben, dus tijd geen update.
|
||||
|
||||
tellers zitten er netjes in zeg.
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje wordt nog wel mooier want er is nog helemaal geen afwerking op geweest
|
||||
|
||||
Net voorste kruisband reconstructie gehad alles goed verlopen maar ik kan dus even niet met de auto bezig.
Vandaag witte knipperlichten binnen gekregen, monteren zodra ik weer lopen kan.
|
|||
|
|||
Das zuur!!
Hopelijk gaat het herstel net zoals je met je project bezig bent: GOED Sterkte en succes!!
|
||||
|
||||
Vandaag is de Passat donor opgehaald, dus mensen die nog een deel zochten helaas.
De revalidatie gaat verder goed over minimaal 4 weken kan ik weer met de auto bezig
|
||||
|
||||
is inderdaad leuk gedaan met die klokken in het originele dash.
meeste jongens zagen een type 3 dashboard op maat, dit is veel mooier. |
|
||||
|
||||
Quote:
vond ik zelf ook inderdaad en dacht waarom niet Dankje
|
||||
|
||||
ziet er allemaal zeer netjes uit!! succes met je knie!
|
|
||||
|
||||
Het gaat allemaal de goede kant op met de knie. ik loop nu volgens de fysio 1,5 weken voor op schema, dus binnenkort kan er weer gesleuteld worden.
ik heb een paar dagen terug even de baksteunen besteld vanaf Ebay.de, en die heb ik vandaag binnen gekregen. pasten goed op de bak nu nog maar eens kijken of ze naadloos in de auto te schroeven zijn. fotos volgen
-Vw Jetta MK1 met 9a 2.0 16v (Project) Last edited by KennyJetta : 21-10-2011 at 20:30. |
|
||||
|
||||
Mooi zeg. Ik heb precies zelfde jetta gehad. Vooral het dashboard doe je mooi.
|
||||
|
||||
Our coupe's are the same color I think. Good luck with your project.
|