|
View Poll Results: Uit welke Provincie kom je | |||
Friesland | 62 | 20.46% | |
Groningen | 12 | 3.96% | |
Drenthe | 13 | 4.29% | |
Gelderland | 36 | 11.88% | |
Overiijssel | 20 | 6.60% | |
Flevoland | 6 | 1.98% | |
Noord Holland | 23 | 7.59% | |
Zuid Holland | 33 | 10.89% | |
Utrecht | 12 | 3.96% | |
Noord Brabant | 44 | 14.52% | |
Limburg | 32 | 10.56% | |
Zeeland | 10 | 3.30% | |
Voters: 303. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Checkpoint (bekend tot aan Parijs) Idd. aan d'noverkant lijkt de tijd soms stil te hebben gestaan. Vriendelijke mensen, maar ze lullen als berustende bejaarden. Maar goed, sfeer moet je maken, ellende komt vanzelf, za'k maor zehhen, ee. |
|
||||
|
||||
Ede
|
|
||||
|
||||
Quote:
I copy that! Ennuh drugsstad nr. 3 of 4 van NL, geloof ik Ik toeter zaterdag wel ff als ik bij jullie aan d'noverkante de tunnel induik richting het zuidwestelijkste stukje NL :o
|
||||
|
||||
Balkbrug, en dat is Overijssel
|
|||
|
|||
Quote:
seeeerieus???!!! ga je wel es naar Ben (Laba)???? |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, ik ga wel eens naar Ben (La Baraque). Alleen de 80's party's. Voor de zaterdagavond ben ik te oud. Lopend heen en kruipend terug.
|
|||
|
|||
Ahum, hoe is de provincie Groningen hier vertegenwoordigd? :o
|
|
|||
|
|||
Quote:
hahahahaha 80's party's....ik ga denk ik volgende week (de 17e) want dan is er de Flugel party (yoooohooooooooooo *ahum*) verders alleen 1 keer eerder geweest maarja, altijd de taxi naar huis is ook maar irri ow haha trouwes, hoe was het Kolder-feest?! vriendin van me wilde nog wel gaan maar ik was gister al lam genoeg |
|
|||
|
|||
owjah trouwes...ontopic: ik kom uit Zoetermeer, Zuid-Holland
|
|
||||
|
||||
Zoetermeer Zuid-Holland sinds 10 jaar daarvoor 23 jaar Hoogeveen Drenthe
|
|||
|
|||
Quote:
:p na-aper hahaha |
|
||||
|
||||
Staat toch leuk twee X Zoetermeer onder elkaar !
|
||||
|
||||
En weer een reservebelg: Etten-Leur....
|
|
||||
|
||||
Nog iemand uit omgeving Heerenveen, Katlijk om precies te zijn, de plaats waar de navigatie 500 meter voor binnenkomst uitvalt, en je vanaf daar moet gokken(niet dan Chrispy en Tjaap?) 10 km. ten oosten van H'veen.
(voordeel van zown gat, buren wonen op aardige afstand, veel ruimte(in en om huis) grote garage, grote oprit, zo in 'de polder' voor testritjes, brullen wat ik wil en toch zo in de bewoonde 'stad'... I'm lovin' it! )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Kijk, eindelijk eens iemand die toegeeft dat het helemaal zo'n ramp nog niet is om niet middenin een blok beton van tig vierkante kilometer te wonen... Als ik alle auto's had die ik wil hebben dan kon ik ze nog gewoon allemaal op 'eigen terrein' zetten, yeah baby
|
||||
|
||||
tis wel minder als je nog geen rijbewijs en vervoer hebt.. dat wel...
maar als je dat wel hebt..... :p
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Bergen op Zoom, Noord-Brabant
|
|||
|
|||
Zuidwolde, Drenthe ligt stukkie onder Hoogeveen
|
|