|
|||
|
|||
Quote:
Tja, wat wil je er tegen doen dan???? Als de prijs een beetje zakt dan gaat het langzamerhand toch wel weer omhoog. |
|
||||
|
||||
Quote:
komt dat niet gewoon door de dollarkoers? Mijn diesel gaat er ook uit, maar meer vanwege de wegenbelasting. mijn wegenbelastingvrije golf II (sinds 3 weken) wil ik ombouwen naar diesel. |
|
||||
|
||||
Ey Tommy ook weer actief op `t forum? Wat voor Golfje heb je gekocht?
|
|||
|
|||
Quote:
Wat ik er aan wil doen ? Ik alleen doe er niks tegen , zeker niet als 90% reageerd met .... ach boeie tank hem gewoon vol ..... Volgens Guido moeten de vrachtauto's het vuile werk op knappen maar denk niet dat die dat gaan doen Mischien een eigen rijder die het water tot de lippen staat , maar iemand in loondienst denk ik niet Kom maar met ideeën zou ik zeggen |
|
|||
|
|||
Ik heb geen ideen, heb een hekel aan organiseren
Er valt gewoon niks tegen te doen. Auto moet rijden, ook al kost het straks €3,- p/l, Het moet er toch in. Men tankt toch wel gewoon door. Alles wordt gewoon steeds duurder. Is gewoon overal zo mee. Velgen, belastinge vrije golfjes/jetta,s. etc etc etc. noem maar op. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik ook als het 3 euro kost hoop ik toch echt dat het rustig word op straat |
|
||||
|
||||
Quote:
van een mede forummert |
|
||||
|
||||
Misschien wordt het eens tijd dat we een paar snelwegen vol met VW-tjes gaan zetten... We zijn met genoeg.
|
||||
|
||||
Quote:
hou je politieke mening maar voor jezelf Beledig je ook niemand back on topic: vind vooral die belachelijke accijns absurd in dit soort gevallen. Overheid zou eens mee moeten denken en tijdelijk de accijns verlagen om de prijs een beetje onder controle te houden.. stelletje geldwolven
Daily : geen VAG .... Project : Kever 1200 1983 Last edited by Der Einzer : 06-03-2011 at 14:08. |
|
|||
|
|||
de benzineprijs is niet hoog, de accijnzen is gewoon teveel.
las in de Telegraaf dat er 41% accijnzen opzat, en dan vergeten mensen ook nog de 19% btw. Dus bij mekaar betaalt Nederland dus 60 % aan accijnzen van de benzine!
|
||||
|
||||
Quote:
Goed plan.
|
||||
|
||||
oproep!
Snelwegen vastzetten mss niet, maar volgens mij is het best wel leuk om met honderden VW-tjes binnenkort eens een 'meeting' op het binnenhof te houden? Dan komen we waarschijnlijk wel in de media en is het ook onder de aandacht! (...of het effect heeft is een tweede, maar het is wel leuk!) Wie kan/ gaat dit organiseren?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Quote:
Is idd geen gek idee, alleen bereik je niks maar met een grote groep wel!
|
||||
|
||||
Hmm... Snel de boot klaar maken, die neemt meer ruimte in op het binnenhof.
|
|||
|
|||
Quote:
alle vw clubs met elkaar lijkt me .... vind het een super goed plan . zal er zeker aan mee doen |
|
||||
|
||||
Quote:
2 ton lang gedaan. Heeft desondanks veel modificaties aan motoren, pompen, verstuivers en verwarmde brandstof niet veel opgeleverd. HEeft mij aardig wat tijd en geld gekost. Resultaat is wel dat ik nu zelf een pomptestbank heb.
|
||||
|
||||
Oké, welke regelneef pikt dit op? Een zaterdag of een zondag??
En iedereen een sticker op de ruit met :"wij willen het kwartje van Kok terug; mèt rente!"
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
ik doe mee belachelijk die 60% accijnzen
|
|
||||
|
||||
Hoezo in het weekend? Volgens mij is er dan geen hond te vinden, doe het dan op een doordeweekse dag!
Maar ik ben VOOR! Maar om nou op de fiets te verschijnen....