|
||||
|
||||
voor wordt het 15mm en achter 25 mm dacht ik. Ben zelf ook erg benieuwd ernaar
|
||||
|
||||
Oke dan! Ben benieuwd.
|
||||
|
||||
Zo vandaag eindelijk dan de adapters binnengekregen. Meteen de wielen er maar onder gegooid.
Hierbij snel een paar foto's van hoe het staat: Binnenkort betere foto's als de auto gepoetst is (kom echt tijd te kort). Kan waarschijnlijk ook nog ietsjes lager Vorige week ook nog een hoedenplank in interieurkleur binnengekregen:
|
||||
|
||||
Ziet erg mooi uit Peter Zag de wielen al bij Jamrozik liggen vandaag.
Lopen ze niet aan nu?
|
||||
|
||||
Hey Peter
Ziet er goed uit zeg mooie wielen. Zal hem wel eens tegen komen. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Ligt aan mij, misschien maar ik vind het achter wat te breed..
|
||||
|
||||
Netjes hoor!!! Mijn complimenten!
Erg nette auto.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de complimenten!
@Nigel, heb nog helemaal niks gemerkt van aanlopen of iets dergelijks dus kan ie waarschijnlijk nog wel iets omlaag. @Eddy, ja denkt het wel, Stein is niet zo heel groot he. Kan ik de Golf ook nog eens voorbij zien rollen Ze lijken achter idd wat breed maar komt ook een beetje door de foto volgen mij. Ze vallen iig minder breed dan de DZ's
|
||||
|
||||
Zoals ik ook al op het Corrado Forum zei ziet het er netjes uit Peter! En op foto's lijkt het al snel breder te vallen als in het echt heb ik het idee. Dat heb ik met mijn Porsches namelijk ook.
|
||||
|
||||
Nice Peter!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Gisteren de Corrado maar eens goed gepoetst en een paar foto's gemaakt:
Verder vandaag nog een setje van colourlock binnengekregen, dus komende week het leer maar eens gaan aanpakken.
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit man!
Lekker origineel met kleine aanpassingen, dat is de juiste aanpak
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit!
Hoever steken die velgen eigenlijk uit?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Heb eigenlijk geen idee hoeveel het precies is, iig meer dan mag denk ik
|
||||
|
||||
3cm per wiel is toegestaan.
|
||||
|
||||
Helaas afgelopen weekend is er weer geprobeerd om de C te jatten (is al de 2e keer in 10 maanden).
Stond in de nacht van zaterdag op zondag weer bij mn vriendin voor de deur en toen ik zondagmiddag weg wilde gaan zag ik dat de deuren openstonden. Eenmaal in de auto zag ik hoe laat het was en deze keer is er wat meer schade aangerich als vorige keer. Hele contactslot verneukt.
|
|||
|
|||
wat een tyvuslijers zijn het ook om aan andermans spullen te zitten!! kapot schieten die mensen!!!
nice ride trouwens jammer dat er zulke mensen bestaan die aan zo juweeltje gaan zitten gr |
|
||||
|
||||
Damn... Ben je mooi klaar mee! Hopelijk is alles weer fatsoenlijk te maken! ze moeten zulk volk echt aan de hoogste boom opknopen
succes met t herstellen en hopelijk pakken ze de dader(s) snel en is t dan eens afgelopen! |
|
||||
|
||||
Mooi klote.. Echt een dikke corrado man. Succes met het herstellen van de braakschade. Gelukkig hebben ze hem niet meegenomen..
|
|
||||
|
||||
Mooie Corrado en klote van de braakschade idd. Je kan je spullen niet meer onbeheerd laten tegenwoordig....
|