|
||||
|
||||
Quote:
Nou meneer de HannoverEdition, zet em in de lijst zou ik zeggen. Die van jou zal ook vast wel een beetje bij te stellen zijn Koffie kunnen we thuis bij de vrouw ook wel krijgen, we zijn hier niet op bezoek bij Douwe Egberts. Lammert een beetje op kosten jagen |
|
|||
|
|||
Lijst tot nu toe
1 ikke zelf leger golf 2 Pieter Golf 2 (monark) 3 Jan willem (jeewee) T3 4 vrouw jeewee Lupo3L 5 Guido golf 2 (Hannoveredition) 6 Molle golf 2 (edition bleu ) 7 Bas ( daly) 8 reservebank Bertus Golf2 Andre Audi A6 nog 2 plekjes prijzen gaan ook even via PB . staat er al bij André en Koffie is natuurlijk in overvloed te krijgen bij Lammert ook voor de bezoekers Last edited by Alberto : 27-02-2011 at 11:51. |
|
|||
|
|||
Quote:
Meneer HannoverEdition staat allang op de lijst André En het is voor jou maar een klein stukkie rijden,dus haal jezelf van die ''reservebank'' af,en zet jezelf ook ff op de lijst,of kom ff om een Bakkie zou ik zeggen,of alle 2 gr; Guido Last edited by HannoverEdition : 26-02-2011 at 22:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oeps sh*t, niet goed gekeken, ja "goed" lezen valt ook niet mee. Kan hem wel op de lijst zetten, maar hangt nog effe der vanaf of mijn 20-ers dan alweer voorzien zijn van de bandjes, anders valt er weinig uit te lijnen nou. |
|
|||
|
|||
Lijst tot nu toe
1 ikke zelf leger golf 2 Pieter Golf 2 (monark) 3 Jan willem (jeewee) T3 4 vrouw jeewee Lupo3L 5 Guido golf 2 (Hannoveredition) 6 Molle golf 2 (edition bleu ) 7 Bas , daly (oakgreen20vt) 8 split52 ( jetta 2) reservebank 1 Bertus Golf 2 2 André A6 avant 3 jurjen v nog 1 plekje , voor de vast en zeker lijst , ervaring zegt dat er wel meer op de dag zelf uitgelijnd kunnen worden dus aan melden kan altijd Last edited by Alberto : 01-03-2011 at 19:09. |
|
||||
|
||||
Tip van bietelfriet, ik wil m'n jetoe ook graag in laten roosteren..
|
||||
|
||||
Tip van Ebut: Alberto even via PM laten weten.
|
||||
|
||||
komt er nu ook een snackwagen bij te staan hoor ik in de wandelgangen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet niet waar jij wandelt, ik hoor niets...
|
||||
|
||||
als het kan wil ik het laatste plaatsje wel.
|
|
|||
|
|||
we zijn vol ....
Opgave voor de 2e ronde mag via pm datum zal ergens in mei of juni worden |
|
||||
|
||||
oke dan maar toen ik reageerde was er nog een plek toch of was ik blind.
maakt niet uit als ik er niet meer bij kan hoor. |
|
|||
|
|||
Quote:
Kijk even wanneer hij voor het laatst ge-edit is Johan..... Split52 was je nét ff voor In Mei of Juni gelijk even opgeven,of Alberto even een PM dat je de 2e ronde graag op de lijst wil |
|
|||
|
|||
kreeg van Jurjen en split 52 een PB daar reageerde ik op
het topic volg ik verder niet . Daarom post ik ook elke keer als er iemand belangstelling heeft . Doe even een PB . Of bel even dat werkt even beter . Dan reageeren in het topic zal nu de tijd even in delen voor 19 maart er kunnen evt nog wel wat mensen op de reserve bank |
|
|||
|
|||
Quote:
neem je de aanhanger mee pieter ? |
|
|||
|
|||
gaat lammert zelf met de auto's bezig of zijn knecht?
en worden de auto's vierkant uitgelijnd of alleen voor? |
|
|||
|
|||
Quote:
Lammert zelf , Albert is er op deze dagen niet kwlaliteit van Albert is trouwens presies gelijk uilijnen gebeurd altijd in het vierkant . En als de auto van achter gesteld kan worden dan gebeurd dat gewoon . Lammert hangt zijn naam aan deze dag vast . De kwaliteit van Lammert blijft het zelfde En niet goed ... Gaat hij net zo lang door dat het wel goed is als blijkt dat de auto . Door wat voor reden dan ook . Niet uitgelijnd kan worden kost het niks dus met garantie zo als we dat van Lammert gewend zijn Last edited by Alberto : 02-03-2011 at 07:05. |
|
|||
|
|||
1 ikke zelf leger golf 8:30
2 Pieter Golf 2 (monark) 9:30 3 Jan willem (jeewee) T3 10:30 4 vrouw jeewee Lupo3L 11:30 pauze 5 Molle golf 2 (edition bleu ) 13:00 6 Guido golf 2 (Hannoveredition) 14:00 7 Bas , daly (oakgreen20vt) 15:00 8 split52 ( jetta 2) 16:00 reservebank 1 Bertus Golf 2 2 André A6 avant 3 jurjen v voor lopige tijden zijn bekend graag half uur voor de tijd aanwezig , |
|
|||
|
|||
Quote:
Ah mooizo, vroeg ik me af gewoon zoals ze het altijd doen, ik laat mijn auto daar ook altijd uitlijnen, misschien kom ik ook wel even buurten. |
|
|||
|
|||
enige wat minder is ....is de prijs .
verder is het alleen maar top werk |