|
||||
|
||||
Als dat vat vol komt fiets ik naar Breadfan en terug.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan eet ik mijn gympie op Maaaar dat kan dat ook weer gesponsord worden Eibert.... Breng hem dan naar Volksdub in Well.....kan hij daar ook gelijk weer gevuld worden |
|
||||
|
||||
Quote:
moet voor jou geen probleem zijn............. de helf van je gympie is immers lucht
|
||||
|
||||
Quote:
Gisteren even gekeken, en een fietstochtje richting Deurningen is ook zo verkeerd nog niet eigenlijk. Misschien dat daar ook een sponsoring aan kan worden vast geplakt, zijn toch dik 200 km van hier uit.
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
gemiddeld een euroo'tje de km..........toch weer een leuk bedrag |
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom, maar ik ga niet fietsen EN 200 euro betalen.
|
|||
|
|||
Quote:
als dit idee doorgan gaat vinden vind ik toch wel dat jij de laatste 100 km moet fietsen naar Well Chris..... en vanaf daar lopend naar huis |
|
||||
|
||||
Quote:
Die 200 km fietsen had ik voor deze zomer als doel gesteld, maar kan het net zo goed in maart al doen, dus dat is 't probleem niet. De 100 fietste ik vorige zomer wekelijks, midden in de nacht.
|
||||
|
||||
Is er iemand die vanuit Zeeland naar Deurningen gaat?
Ik ga zelf niet nl., maar je kan het vat hier zo ophalen.
|
|||
|
|||
Quote:
gaat het dus toch in de Emmer bij Theo Wob shop in de tent moet nog heel wat gebeuren ....teller staat op 75 euro |
|
||||
|
||||
Welke emmer bij mij in de tent???
Daar heb ik helemaal geen ruimte voor Alberto. Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
wat een ge-emmer om een emmer vanavond eerst maar een emmer bier dacht ik zo..... Last edited by HannoverEdition : 12-03-2011 at 11:35. |
|
||||
|
||||
als er nou eerst eens iemand regelt dat die f8cking emmer richting deurningen komt....hoeft niet zo'n grote te wezen hoor,75euro past overal al gauw in.
edit,guido,ik heb jouw donatie nergens zien staan? elke reply in dit topic kost je tien euro en niet aan het deleten slaan.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik wil eerst zien hoe jij die MkII in elkaar slaat met blote handen......... Maar geen zorg hoor Gerben,ik doneer op de dag zelf zééker ff |
|
||||
|
||||
en hoe is dit afgelopen of heb ik wat gemist
|
|||
|
|||
hij was heerlijk .
|
|
||||
|
||||
Quote:
Foto volgt |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb gehoord uit betrouwbare bronnen dat je er uit gegeten bent door een kleine rakker met een glas melk!!! |