|
|||
|
|||
Is het bij van gelder ontlakken poedercoaten voor 150?
of alleen poedercoaten? |
|
||||
|
||||
binnenkort ook bij mij ontlakken en poedercoaten voor 150 euro
|
|||
|
|||
Quote:
per velg? of per set? |
|
||||
|
||||
4 velgen in ral.. worden gestraald en gecoat
|
|||
|
|||
Quote:
morgen brengen en over 2 maand klaar.... nee grappie hoor. zal er eens over nadenken.dichterbij kan bijna niet voor mij |
|
||||
|
||||
Quote:
Stralen + Coaten. Het kan gebeuren dat ze de velgen niet schoon krijgen dan moet hij het ontlakken uitbesteden. Was bij mij wel het geval,maar hoefde niks extra te betalen
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn velgen liggen daar op het moment toch echt om gepoedercoat te worden... Stralen en coaten 185 euro voor 15 inch. |
|
|||
|
|||
Quote:
hoe binnenkort en waar zit je? |
|
||||
|
||||
heerenveen/voorst vanaf mid/eind april
|
||||
|
||||
Giessen in Maastricht is ook echt heel goed en niet te duur, ik heb daar nu ook al enkele delen heen gebracht zeer strak en elk gaatje word netjes dicht getrokken met een rubber stopje. En raakvlakken worden netjes afgeplakt.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
ik heb net een setje 18 inch bij van gelder gebracht.
stralen kleur coaten en blanke lak. 175 ben benieuwd naar het reseltaat |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit hierboven.
Ik zal binnenkort eens kijken hoe de 5 stalen velgen van de Saab 96 van een vriend van me terugkomen. Die worden gestraald + gespoten in 2-componenten lak voor 100 euro (werd ie wel mee gematst) bij een bedrijf wat normaal industrieel straal en spuitwerk doet. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb wel belangstelling maar kan jij de velgranden ook afdraaien ( turbo,s ) |
|
||||
|
||||
dat kan, zal je het weekend even een foto van de turbo's sturen..
|
||||
|
||||
Ik weet niet of er verschil zit tussen stalen velgen en alluminium, maar bij Kooistra Poedercoating in Drachten kostte het stralen en coaten van stalen velgen €65,- per velg. (25 voor stralen en 40 voor coaten) Moet er wel bij zeggen dat de prijs enorm stijgt, als je een kleur wilt die ze niet op voorraad hebben. Maar de gangbare RAL-kleuren hebben ze wel.
Zie onderstaande VF-link: http://www.volksforum.com/forum/sho...en+poedercoaten Op de foto: 2 VW's met door Kooistra gepoedercoate stalen velgen. Die onder de witte Golf zijn voorzien van iets nieuws, een soort chroom-effect. Zeer gaaf.
|
||||
|
||||
65 per velg is pittig aan de prijs!
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
http://www.zelfzandstralen.nl/
de beste man gesproken, 20 eu all in. en een mogelijkheid tot gronden. ga er over een week, of twee even langs om te stralen. Heb al beetje ervaring via mn werk. Is alleen cabine, zelfzandstralen is met zo'n maanpak aan enzo. |