|
||||
|
||||
Leuke Madison met weinig kilometers!
Maar veel kilometers zeggen idd op zich niks. Als de auto gewoon prima onderhouden is,is er niks aan de hand. Wielkuiprand kun je nog wel aan komen.
|
|||
|
|||
Alleen de onderhoudshistorie is helaas niet bekend.
Hoe zit t eigenlijk met de distributieriem, hoe vaak moet die vervangen worden? |
|
||||
|
||||
hee een stuiver raaper
succes met de zoek tocht
|
||||
|
||||
Quote:
bah, een witte, dat is echt zo breadfan! maarreh, als je je druk maakt over onderhoudshistorie etc, zou ik geen auto kopen van rond de 500 a 800 piek... |
|
|||
|
|||
Quote:
Het gaat mij vooral om de distributie riem, beetje klote als die kapot gaat he Kan iemand mij vertellen hoe vaak die vervangen moet worden bij een golf 2? Ik heb al een beetje zitten googlen, en de een zegt 60k en de ander om de 100k |
|
||||
|
||||
bij twijfel gewoon vervangen!als die kapot loopt heb je grote kans dat je kleppen de zuigers raken en kun je jezelf wel voor je kop slaan.
ook meteen even de waterpomp meepakken. en bij 60k is een mooi moment |
|
|||
|
|||
wit is de shit! Distri inderdaad vervangen en ook direct waterpomp zoals deedub ook al zegt! Ben je zeker. Die praatjes dat ie net verangen is heb je niets aan. Laten ze een rekening zien van de riem. Maar mss is die wel op een hele andere auto gekomen!
Better save then sorry!
|
|||
|
|||
Quote:
En wat zou dat ongeveer kosten als ik dat laat doen? Of zou ik het zelf kunnen doen? Ik werk full-time als bromfietsmonteur dus ben wel redelijk technisch, alleen het enige wat ik ooit aan een auto heb gesleuteld is het vervangen van schijven en blokken |