|
|||
|
|||
Zou mooi zijn als het er op 1 Mei qua Golf Rallye's iig zo ongeveer uit komt te zien
Moet lukken toch..... we waren toch al aardig op weg in het oude topic |
|
||||
|
||||
we gaan er voor en als het weer een beetje meezit kan de dag niet meer stuk
gr pieter. |
|
|||
|
|||
Nieuwe ''fliegert''
klik hier voor de grote versie Bij deze wil ik de sponsors ook alvast bedanken www.reclamedoeken.nu www.impregneerbedrijf.nl www.dakcoating-friesland.nl www.ruudsvwshop.com www.perfektpak.com www.vandenbrug.nl/ Last edited by Geditionone : 01-02-2011 at 19:28. |
|
||||
|
||||
Toppie.
|
|
||||
|
||||
nice flyer dude.......
|
||||
|
||||
goed geregeld guido
|
|
||||
|
||||
gaat wel goed komen zo te zien ik kom ook wel ff
en voor die vette friese gehaktballen kan ik slagerij smit uit ternaard aanraden de beste bal van nederland vorig jaar |
|
||||
|
||||
we kunnen er eventueel een gehakbalvreet festijn.....wedstrijd bij gaan houden voor de liefhebbers en de hoofdprijs word dan 10 kg gehakt
gr pieter. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan weet ik de winnaar al |
|
||||
|
||||
die mag niet meedoen is van de organisatie he.
dus dan word hij maar scheidsrechter had ik bedacht |
|
|||
|
|||
Quote:
Organisatie is uitgesloten van deelname idd Ik zal even een shirt,en een gele en rode kaart voor jou bestellen Pieter |
|
|||
|
|||
hallo
ik hoop er ook bij te zijn met de rallye het is een stukje rijden uit zeeland,maar heb er zin in m.v.g |
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal TOP Arjaan! en denk dat jou Rallye het helemaal niet erg vind hoor om dit stukje even te rijden Is toch ook een genot om zo'n lange rit in zo'n mooie Rallye te rijden..... Ik zie je graag verschijnen! |
|
||||
|
||||
he arjan heb je al wat fotos van je rallye we zijn nieuwschierig
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hierbij Pieter: Leuke aanwinst op de meeting In zulke zetels hou jij het wel uit Arjaan om even naar Friesland te rijden En als het goed is hebben we alle uitgebrachte Golf Rallye kleuren aanwezig Wel leuk misschien als iedereen weer even een foto van zijn Rallye en/of ''Edition'' upload in dit topic |
|
||||
|
||||
De mijne
Grtjs piet |
|
||||
|
||||
ik kom met deze....het was bijna een schuurvonst
even een pika voor de wasbeurt en na de wasbeurt,nu nog even poetsen en klaar |
|
||||
|
||||
En ik kom langs met mijn Edition Blue...
|
|
||||
|
||||
en deze neem ik ook mee.
gr pieter. |
|
||||
|
||||
Ik kom denk ik ook met mijn 16V (special edition )