|
||||
|
||||
hij s fijn!
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zag dat je het over Ronal Teddy's had, ik kwam net wat anders tegen.. Koalabeer velgen Verder een gaaf bakkie vooral de g40 doet 't 'm.
|
|||
|
|||
Tegenwoordig staat de polo op 15inch bbs RA.
Daar heb ik 165/50/15 Federals Formoza FD1 op gezet voor iets meer grip.. Rijd goed Op duitse auto dag heb ik nog wat sprintjes getrokken.. Ging wel redelijk goed! Intercooler zit nu ook eindelijk achter de grill, dat scheelt ook weer iets.. Filmpjes:
Steilheck G40 Last edited by René : 24-01-2015 at 00:33. Reason: mooi hè, die youtube-viewer |
|
||||
|
||||
vlot is ie zeker
|
|
||||
|
||||
Mooie Polo!
|
|
|||
|
|||
Blijft een dikke Polo! Ik seinde gisteren nog even naar je onder de treintunnel vlakbij de stad. rond kwart voor 11 denk ik.
|
|
||||
|
||||
Gespot
|
||||
|
||||
leuke foto
|
|
|||
|
|||
@ bart, waar reed jij in dan? kan het me even niet heugen
@ joostvw, zeker een mooie foto thnx! Mn snelste tijd op de 200m was 9.8 seconden.. Weet helaas mn tijden niet meer in mn coupe een paar jaar geleden maar dat zal wel ongeveer t zelfde geweest zijn. De rooie golf is van mn kameraad, ook een G40.. Loopt ook erg goed!
|
|||
|
|||
Polo 6n, gele koplampen. Nog aardig hoog maar daar komt zeer binnenkort verandering in. Ik reed richting de stad, jij van de stad af. Ik was misschien net iets te laat met seinen.
|
|
|||
|
|||
Netjes met die BBS'en.
|
|
||||
|
||||
Hey Chef! Even je topic afstoffen
Kom ik jouw en je rides hier eens tegen in plaats van bij de pomp! Toffe auto's |
|
||||
|
||||
Super combi, G40 + Steilheck....
|
|||
|
|||
EnVeeZee, thnx zat een hoop stof op zo te zien!! Hoest met de G60?
|
|||
|
|||
Alweer een half jaar geleden.. Niet stilgezeten met de polo. Hoop dingen aangepast en verbeterd, o.a. wellemsblokken en groene PU bussen in de draagarmen. nieuwe dempers, uitlaat spruitstuk verlast, en veel onderhoud gedaan. Sinds gister eindelijk op mijn BBS RM gezet.. Ook ingeschreven voor de 400m sprint @ zandvoort 14 april, hopen dat het goed weer is
Uploaded with ImageShack.us
|
|||
|
|||
helemaal nog niet gezien, wat een enorm gaaf ding zeg
|
|
||||
|
||||
Hey man,
de RM's doen 'm goed, kom zeker kijken in Zandvoort! |
|
|||
|
|||
Poeh, 2015 alweer.. Maar de polo is er nog! Heb er een lange tijd over nagedacht om hem weg te doen, maar daar is hij veel te leuk voor.
Heb er eindelijk een schroefset onder Een tijd geleden besloten om er eens de baan mee op te gaan(zandvoort) en dat is heel goed bevallen. Heb ook nog even een mk2 20vt gehad, en daar ook een paar trackdays mee bijgewoond! Loopt heel woest maar deze auto is weer verkocht(Ivm nieuwe woning) Hierbij mijn maat in de rooie mk1, mijn oude oranje mk2 20vt, en de kadett is een 2.0 16v van een andere maat Polo gaat dit jaar weer mee! Inmiddels is de polo voorzien van een schroefset, PU rubbers voorzijde en nieuwe remleidingen, Ferodo DS2500 blokken, brembo schijven en 2 nieuwe stoeltjes (mk2 gti) en een setje polo 13 inch velgjes met Michelin full slicks Er moet nog een hoop aan gebeuren weer, maar het plan is om dit jaar weer een paar mooie trackdays te bezoeken en te rijden
|
|||
|
|||
Wat wil je nog meer veranderen aan de steilheck? ??
|
||||
|
||||
Quote:
Plaatje!!
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |