|
||||
|
||||
Quote:
Die g60 staal is voor de wintermodus, en binnenkort wil ik nieuwe banden aanschaffen. Maar weet ik nog niet of ik dat op de BBS RA wil of op de G60 steelies. Wat zou ik doen? Porsche c2's is vijfgaats, dan moet ik adapters hebben.. Wat kost dat setje?
|
||||
|
||||
Tsja...het zijn niet de dikste wielen voor een MKII....maar laag is hij wel
Ik heb nog wel een nieuw type grille voor je...ruilen tegen het oude type wat er nu in zit?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee liever niet, ze horen er eigenlijk niet in.. Maar deze hebben op beide verstralers nog mooie Hela stickers zitten. En dat zie je ook niet zoveel meer. En of hij laag is...
|
||||
|
||||
Mijn Golf is nu een sneeuwschuiver! Ik heb zonet ff een GTI lipje gemonteerd! LOL
Floris
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit!
Lekker laag |
|
||||
|
||||
Dit is de Golf in zomermodus!
Heb trouwens ook nog een Porsche stuur gemonteerd van een 924! Verder heb ik de remklauwen en trommels zwart geverfd, dit lijkt weer netjes. Binnenkort wil ik nog wat laswerkzaamheden uitvoeren en van die plastic wielranden monteren. Groeten!
|
||||
|
||||
vind dat het kontje een cm omlaag moet!
Verder leuk bakkie met een net kleurtje.
|
||||
|
||||
Dikke lip jonghuh
|
|
||||
|
||||
Update!!!
Zaterdag wil ik naar een andere set velgen kijken. Het zijn deze geworden: Allycat Rallye 4x100 6j 13 et25 Dertien inch dus.. Banden wil ik graag 165/55 R13 Hoe gaat dit rijden? Zijn de wielbakken nog enigzins opgevuld ( zit schroefset onder) Of lijkt dit niet mooi. Laat met het weten! Groeten
|
||||
|
||||
Dikke velgen.
Jammer dat ze zo smal zijn, en als je er mee moet rijden zo klein (dus erg laag). |
|
||||
|
||||
Zo weer een leuke update!
Heb de Allycat Special Rallye velgen net opgehaald, 13'' 6j et25. Nog ff de randjes polijsten en een paar bandjes scoren.. Foto's!
|
||||
|
||||
Hem vandaag ff gezien, mooi ding hoor lekker laag! En dat stuurtje staat echt dik!
En de velgen gaat vast wel netjes staan, eerst maar even banden erom |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! Velgen maak ik zilver kleurig! Met een bandje 175/55 R13 ofzoiets, hier ben ik nog niet over uit! Maar ik wil ze nog wel stralen zo als ik vanmiddag al zei! Geen goud! Kheb geen Subaru..
|
||||
|
||||
175/60 erom leggen,dat had ik ook op wielen met dezelfde maten.zal even een pic zoeken.
|
||||
|
||||
zo dus,dan heb je evengoed je wielkasten netjes vol en het staat wat ze tegenwoordig 'oldskool' noemen coole wieltjes trouwens.
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zie ik graag een afbeelding van, want ik heb van al die maten geen voorstelling maken Is 60 niet te hoog?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie! Maar ik wil geen oldskool look, de velgjes heb ik gekocht voor 'oude' race-look!
|
||||
|
||||
Quote:
breed bandje dus!
|
||||
|
||||
Bah ik ben net aangehouden door de jutten! Uitlaat maakte teveel lawaai, omdat de uitlaatspruitstukpakking aan vervanging toe is.
Ook vonden ze mijn auto te laag. Ze zeiden als mijn auto volgende week nog steeds lawaai maakt, dan krijg ik een boete.. Mijn velgjes zijn gestraald, ze staan nu in de spuitplamuur! Bedankt Jarno!!
|
||||
|
||||
Quote:
Dus je weet wat te doen,haha En yw |