|
||||
|
||||
erg netjes geworden! heb je ook een foto van de andere kant?
|
||||
|
||||
moet nog gespoten worden,mike wil nou eerst het technisch deel voor elkaar maken omdat er nogal wat probleempjes de kop opstaken.
|
||||
|
||||
leuke foto's, maar wij willen natuurlijk de (ex-)schade-zijde zien!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Heb zo snel geen foto van die kant (morgen maar even maken) maar is in principe nog steeds met die groene deur erin en het tectyl spoor op het spatbord.
Heb alleen de dorpel weer netjes gemaakt en staat nog in de zink. Zoals de pul al zegt,het moet nog gespoten worden dit zal ergens na de winter worden en qua tijd en geld heb nu ook even geen plek en hij moet naar mijn mening zsm naar de apk en dan zien we weer verder Beetje bij beetje komt dat wel goed hoor
|
||||
|
||||
...oh, overheen gelezen...; dacht dat het spuitwerk al was gedaan...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Gisteren de rocco laten voorkeuren.
Puntjes waren, -accu vastzetten -massasluiting achterlichten -ruitenwisserbladen voor -stationair te hoog en co was iets te hoog de eerste 2 puntjes zijn gelijk gefixed, wisserbladen haal ik morgen en gelijk even de carb afstellen dus valt allemaal reuze mee gelukkig kunnen snel een afspraak maken bij de rdw voor de wokmelding + apk
|
||||
|
||||
goed zo!
|
||||
|
||||
Pierburg eraf....en een DMTL Weber erop met K&N filter....en je rijdt met een dikke grijs op je kop
|
||||
|
||||
Quote:
Inmiddels een deur gevonden in kleur, vandaag even de tijd genomen om deze te monteren. Ziet er weer netjes uit dacht ik zelf, moet de binnenkant nog even afmaken.
|
||||
|
||||
het lijkt alsof de 'vouw' in je flank niet het hetzelfde is bij je nieuwe deur...
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij mist alleen de sierstrip
|
||||
|
||||
ja, ik zag het later ook! gelukkig maar...
Duzzz: snel die strip er ook op doen, Mike!
|
||||
|
||||
Dat komt volgens mij inderdaad door de sierstrip die niet op de deur zit. Als ik het zo zie, zat op die deur de sierstrip iets hoger, en zitten de lijmresten er nog op nu.
|
||||
|
||||
Ja de strip moet er nog op haha maar deze deur hangt ook ietsje hoger met het slot - deurpin verhouding moet het nog even afstellen en met de karamelschijf even de lijmresten eraf halen en dan de lijst even netjes recht plakken zodat het goed aansluit maar vandaag regent het helaas dus kan ff niks doen, morgen waarschijnlijk weer verder.
|
||||
|
||||
zit nou niet zo veel spuitwerk aan idd,dat scheelt weer.....ik neem volgende week je harten ook mee,oke?
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed kerel! en dat stuurtje ook als je wilt. Ja scheelt inderdaad spuitwerk nu, alleen de dorpel voor het net, zou ik zelf ook op een zonnige dag kunnen spuiten. Rechter voorscherm moet dan nog gedaan worden en het opendakje. Zal hem eens wassen en poetsen dit weekend
|
||||
|
||||
ik denk dat je de dakplaat met wat polijstwerk wel weer knap krijgt hoor....schermpje en dorpel zou ik gewoon ineens laten doen,heb nog wel een cheap adresje,hebben we het dan meteen even over.en stuurtje neem ik ook mee
|
|||
|
|||
ziet er al een stuk beter uit mike. nou nog een paar dikke velgen er onder.
|
|
||||
|
||||
Quote:
U vraagt wij draaien Heb de OZ's laten coaten in de kleur Classic Gold Chameleon. Afgelopen weekend maar even de scirocco gepoetst met de machine en ja die 3m afplaktape is er inmiddels af.. motorisch is hij nu eindelijk in orde dus gaat goed