|
|||
|
|||
Mooie auto, fijn dat hij geen last heeft van de bekende MKIII kwaaltjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, ben er ook wel vaker met mijn fiets geweest, waren best hoge bergen daar, tenminste vond ik vroeger, ben er al heel lang niet meer geweest. |
|
||||
|
||||
Nadat eind vorige maand iemand het nodig vond om de auto zonder sleutel te openen,omdat hij wel interesse had in de auto zelf. (2de auto, 3de keer ingebroken ) zat ik met wat schade.
vorige week in rotterdam een nette deur opgehaald bij een forumlid, en die er gisteren ingehangen, en meteen de auto maar eens goed gewassen. niet veel veranderd sinds de laatste foto`s, alleen koplampen gesmoked, en andere achterlampen, met rode knipperlichten. hij schreeuwt wel om een verlaging,maar dat komt nog.
Last edited by golfje_295.000 : 26-03-2012 at 17:07. |
|
||||
|
||||
Jammer van die Golf II je hebt hem toch wel in onderdelen verkocht.
Succes met je Golf III, ja als ik een andere auto koop vervang ik ook alle filters en vloeistoffen. mister auto en carparts direct zijn erg goedkoop |
|
||||
|
||||
heb de II bij een vriend achtergelaten, die nog wat onderdelen nodig had en hem vervolgens zelf de sloop opgeduwd heeft. ik kreeg t niet over t hart om hem zelf uit elkaar te trekken.
|
||||
|
||||
vandaag eindelijk de vr6 lip die ik bij Theo besteld had eronder gehangen.
reflectoren moet er weer opgezet worden. en alweer schade vannacht was er een feestje in de buurt, met iets te veel dronken jongeren. geen idee wie of wat er tegenaan gezeten heeft, maar ik vermoed een fiets ofzo. rare plek ook. is de achterklep onder de kentekenplaat
|
||||
|
||||
vandaag de spatborden er maar eens vanaf gehaald, kijken hoe erg de bekende roestschade is. voor een 3 uit '95 is hij echt hard,
de linkerkant: en de rechterkant: valt me echt gigantisch mee, had veeeeeeeel erger verwacht. hoe kan dit nou t beste aangepakt worden, heb met een staalborstel de grootste troep en roest weggehaald. daarna met rustyco de boel paar keer ingesmeerd...is dit afdoende om t dan af te werken? of kan ik t t beste helemaal blank schuren en dan voorbewerken en lakken? staat er een beetje zielig bij:
|
||||
|
||||
pffffffffffffff, ik zou hem de sloop op rijden, knetter rot is die.
|
|
||||
|
||||
auto zal vanaf ergens volgende week te koop staan.
|
||||
|
||||
zo...
nadat 2 weken geleden mijn schoonvader op 50 jarige leeftijd plotseling overleden is, heb ik besloten om zijn trots, de caddy in ere te gaan houden. het is een van de weinige benzine caddy`s. De teller staat pas op 74.000km en de motor is in maart dit jaar vervangen voor een nieuw exemplaar,omdat deze 1.4 16v niet zo goed tegen -temperaturen kunnen. de motor heeft op dit moment ongeveer 7000 gedraaid. eerst maar eens goed gepoetst. en met de Golf die in de verkoop is. zullen wat kleine dingen veranderen aan de caddy, te beginnen met witte knipperlichten voor en zijkant, achterbumper opnieuw spuiten, ontdreunen, en bak bekleden. voor de rest op dit moment weinig plannen, eerst maar een paar weken eraan wennen dat hij nou van mij is. wat nog steeds gek voelt.
Last edited by golfje_295.000 : 25-07-2012 at 21:54. |
|
||||
|
||||
Gecondoleerd met je schoonvader
Caddy ziet er netjes uit en inderdaad een met benzinemotor zie je niet vaak, veel fijne km gewenst
|
||||
|
||||
Quote:
thanks roger
|
||||
|
||||
Quote:
X2... Ook geen last van roest?
|
||||
|
||||
nee ook deze is goed geconserveerd gebleven, zal m binnenkort een antiroest behandeling laten geven. dan kan hij er nog 15 jaar tegenaan
|
|||
|
|||
Weer zo een nette ride!! Benieuwd naar de updatesss...!
|
|||
|
|||
Nette Caddy, fijne wagen, heb er ook zo een gehad (wel SDI). Zorg voor een dekseltje op de stekkerdoos van de trekhaak, hier komen rare storingen van.
|
|
||||
|
||||
Die moet ik inderdaad nog ff erop zetten. Ligt ilin t dashboardkastje
Edit: dan heb je wel goede ogen.
Last edited by golfje_295.000 : 27-07-2012 at 22:06. |
|
|||
|
|||
Quote:
Als alle andere details kloppen, valt zoiets op zeker op een 20" flatscreen... |