|
|||
|
|||
Thanks allemaal voor de positieve commentaren ! doet deugd om te horen dat hij in de smaak valt
Hier een minder leuke foto, keuring/ wintermodus Nu zo rijden tot eind februari ofzo grtz |
|
||||
|
||||
Nette II. Andere band op de Sebring wielen en dan plat!
|
|
|||
|
|||
Quote:
thanks Ja daar had ik ook al aan gedacht maar ik ga ze toch maar houden als winterwielen. Mss dat ik tegen volgend seizoen mijn Zenders verkoop endan een ander setje velgen zoek maar daar ben ik nog niet uit Hij heeft ooit wel lager gelegen op de sebrings... maar dit was het laagste natuurlijk met die dikke band omdat men kassen raakte grtz Last edited by Gianni : 21-10-2012 at 22:25. |
|
|||
|
|||
wat zijn de maten van die zenders ? breedte en et waardes en banden maat ?
lijkt vet onder die golf!
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
|||
|
|||
165/45/15 is de bandenmaat dacht ik. Ze zijn 7 breed maar de et waardes weet ik eigelijk niet. ik dacht 45 kan dit?
grtz |
|
|||
|
|||
Nog eens updaten
Na een paar dagen gekloot te hebben met de vering zou hij nu inorde moeten staan voor de keuring. Alleen mijn stuur en audio en US pinkers weghalen. In januari moet ik wel pas gaan maar heb graag dat hij in de winter wat hoger staat. Voor de rest nog US pinkers vanvoor alleen laten branden zonder standlichten. verdere updates post ik hier. grtz |
|
|||
|
|||
Hier een kleine update dus...
Het is niks groots maar het maakt toch een verschil vind ik. US pinkers zonder standlichten: oude vs nieuwe sproeierleidingen: grtz |
|
|||
|
|||
en net nog een nieuwe pookhoes gestoken dankzij moederlief
grtz |
|
|||
|
|||
nice details.. car looks so sweet..hands up for it.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks! |
|
|||
|
|||
Quote:
Prachtig zo! Alleen nog normale wissers erop, dan is ie af! |
|
|||
|
|||
ja ik was ook al aan het denken om na deze wissers terug de originele te steken.. maar deze vegen echt heel goed dus ze gaan er pas af als ze versleten zijn :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
^ hoeft je echt niet te 'schamen'
|
|||
|
|||
Quote:
Haha thanks Ben blij dat hij in de smaak valt Maar de ruitenwissers gingen toch sowieso terug naar origineel als deze versleten zijn.. Maar dat kan nog een tijdje duren want de golf rijd zelden in de regen :p En deze kosten mij net iets te veel om weg te gooien :p grtz |
|
|||
|
|||
any plans for the next summertime?
|
|
|||
|
|||
Quote:
I don't know.. No big things, maybe an other set of wheels.. Something like this.. but they are hard to find in Belgium and i don't know of they will fit. grtz |
|
|||
|
|||
these looks like rotiforms or not?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Rotiform have that kind of wheels to indeed. But the wheels of the picture are Stance Wheels encore. I can only find them in Amerika. I think i can better look for Rotiform but they are expensive and the stance wheels not. Grtz |
|
|||
|
|||
yes..but think about the TÜV... the rotis are several with and the stance doesnt have it.. that is the reason why they arent here for sale..i think...but looks awesome you are right..
|
|
|||
|
|||
Yes that can be the reason, i found a dealer in Amerika that sells this wheels and ship them to Belgium. i've send the dealer a mail and now i'm waiting for a response with the total price.
But maybe i drive one more season on my Zender wheels and after a year or something i gonna change the wheels. Plans for te future Now my biggest concern is the technical control within a month Updates you can read here grtz Last edited by Gianni : 08-11-2012 at 15:00. |