|
|||
|
|||
Quote:
Ik ook niet !!! Quote:
Nog ff geduld dus,en je prakt ze zo onder een Golf1,Polo1,Scirocco1 (Scummieeeee !!!),enzovoorts ... |
|
||||
|
||||
En het gewicht ?
Ik vind dr geen ruk aan maar omdat ze bijna niks wegen zijn ze weer erg handig Die neppers wegen weer dieplood omdat alle velgen tegenwoordig lichtmeStaal zijn |
|
||||
|
||||
ze zijn in iedergeval zwaarder omdat het een ander materiaal is.
ik weet niet of dit spul dezelfde stevigheid heeft en of die spaakjes daardoor dikker (moesten) zijn. dit is bv wel het geval bij die flat4 sprintstars (die zijn alu ipv staal en hebben dus een dikker center)
|
|||
|
|||
Quote:
Tja,daar zal je straks de echte aan herkennen .. die wegen nog geen 4,5 kilo !! De repro's zullen bijna 2x zo zwaar zijn,net zoals bij de eerste repro Fuchsen die gemaakt werden. Nu zijn die aardig afgevallen,dus je moet echt een weegschaaltje meenemen (en weten wat een orginele Fuchs weegt) om erachter te komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
En aan de spaakjes!! Bij de originele wijzen er 5 naar de steekgaten en de andere 5 zitten er precies tussen in Is in een opslag het grootste verschil denk ik.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat ze dat juist bewust hebben gedaan,om toch de "kenners" te laten zien wat echt of nep is. Bij de ra(n)dars hebben ze ook zoiets gedaan volgens mij :p |
|
|||
|
|||
rode burner
nu met bandje 165/45x15 ... iets te strak en plat naar mijn smaak,maar het staat/gaat wel. |
|
||||
|
||||
Wél een originele
Zelfde als boven :o
|
|||
|
|||
Quote:
Yep ... doen het ook goed onder een 914 met stripping Kvraag me gelijk af ... zouden ze staan met RS-groen -onder de westy- ipv zwart |
|
||||
|
||||
Hier een foto van de 4 gaats variant.
En het andere wiel wat ze zullen maken, de Torker. |
|
|||
|
|||
Quote:
Das wel dé velg om dit jaar tijdens de Wörthersee onder je "retro" Golf I te hebben. Nu nog redelijk exclusief,volgend jaar zal vast iedereen d'r wel mee rijden :frown: |
|
||||
|
||||
Een setje kost $950,-, dus als ze niet te snel uitverkocht raken zullen we er een hoop van gaan zien. Ik vind ze wel mooi en denk er aan om ook een setje te gaan kopen. Maar ben er nog niet helemaal uit. Kunnen ook zomaar imi fuchsen worden.
|
|
|||
|
|||
Perfect!
|
|
||||
|
||||
Quote:
zoiets ergens te koop? of zijn dit ook originele maar dan 4 gaats?? :o |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier verkopen ze de wielen Hajee! Origineel is de Gasburner alleen maar gemaakt uit magnesium en in steek 5*130
|
||||
|
||||
supervet!!!
die zouden errug gaaf staan onder je sprinter hajee!! (of onder mijn menie-golf):P
|
||||
|
||||
Available in sets of 4 in the PCD of your choice
in either Anthracite or Black with machined highlights or Silver. Including JGE centre caps £775 Without centre caps £750 |
|
||||
|
||||