|
||||
|
||||
Practised my pinstriping again, this time on a bucket
|
||||
|
||||
Je werk wordt steeds mooier zeg
Mijn Vespa krijgt binnenkort een make-over, matzwart met rode wielen en ik heb vandaag de white walls besteld. Als je zin hebt mag je wel op een paar onderdelen je kunsten uitoefenen :biggrin: Ik hoor het wel In deze stijl moet de Vespa binnenkort rond gaan rijden Jurgen
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire Last edited by RATFINK : 12-05-2005 at 20:34. |
|
||||
|
||||
klinkt als een vette vespa! wat het stripen van die vespa betreft, lijkt me wel leuk.
|
||||
|
||||
Je bent lekker bezig Pim!
Ik zal binnenkort ook eens wat van mijn werkjes op het forum knallen... Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de definitieve versie van Hans zijn achterkleppie, het 'proef'stuk zag er iig al kewl uit! Spreek je!
|
||||
|
||||
Cool, Pim!
@ Ratfink: Foto! (Als hij klaar is) @ Nelis: Leons lulijzah is ook wel goed gelukt!
|
||||
|
||||
Quote:
fotooos!!
|
||||
|
||||
Quote:
Okay... ik ben dus ook bezig met pinstriping en bij deze wat pics: ...ik heb ook mijn prullenbak al onderhanden genomen, check AirMighty maar ffies voor de rest van de foto's. Maar het lukt wel aardig al zeg ik het zelf!?!
|
||||
|
||||
dat gele ding en de vuilnisbak zien er goed uit!
op die vuilbak heb je wel veel lijntjes die in het niks eindigen, dat had ik in het begin ook. ik kreeg van een paar mensen op het sketchkult forum de tip om dat zoveel mogelijk te vermijden en inderdaad, het geeft een net iets strakker resultaat. http://sketchkult.com//phpBB/viewforum.php?f=21
Pim van Loon 1960 single cab (pickup) - www.ploon.nl VW show dates & pics - www.vwshows.com Last edited by ploon : 13-05-2005 at 10:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
Okay dan Pim, ik heb het forum daan net ff gecheck en me maar gelijk ffies aangemeld... Ik ben ff door jou topics heen gelopen en kwam idd die tip tegen en gelijk heb je/hebben ze! Daar ga ik aan werken... het is echt zo relaxt om te doen man!
|
||||
|
||||
Quote:
Aardig GEK Ik zal het voorscherm alvast mat zwart spuiten dan kan ik dat misschien meenemen naar de volgende ACN als je komt :biggrin: Het is het scherm met het claxon rooster erin ( zie foto ) oh en het bougiedeksel is misschien ook wel een idee
|
||||
|
||||
op de acn zal ik wel zijn, of anders bij de kcn in den haag of op een andere meeting.
als je me ongeveer de afmetingen kan geven en een fotoje van het onderdeel (waar zit dat bougiedeksel), dan maak ik alvast een schetsje en dan doen we het gewoon ter plekke
|
||||
|
||||
Quote:
cool, er zijn de laatste tijd best wat luchtgekoelde pinstripers bij gekomen op het sketchkult forum (vooral uit de uk)
|
||||
|
||||
Quote:
Kom gezellig pinstripen op de Volksforumstand op de Wittebrug KCN meeting : je bent welkom |
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me een goed plan, hierbij dezelfde foto met benaming en maten erbij :biggrin:
|
|||
|
|||
ik dacht dat je een oude vespa ging rijden... deze vind ik niet zo mooi, sorry!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor deze moet me elke dag van Zoetermeer naar Rotterdam en weer terug brengen dus dan heb je betrouwbaarheid nodig. Zo'n oude Vespa is leuk maar niet voor dagelijks gebruik ( 40 km per dag ). De reden voor deze transformatie is dat ik vorig jaar met een bevroren gaskabel volgas ter aarde kwam :frown: Volledig overspuiten is hij niet meer waard dus dan maar de matte HotRod look
|
||||
|
||||
valt toch nog wel mee. effe een paar retro spiegels er op en een spuitbusje mat zwart doen wonderen
|
||||
|
||||
Yo Ratfink!
Geen zin in een fraaie klassieke Vespa? De mijne: |
|
||||
|
||||
Mooi exemplaar zeg, nee voor mij geen pk50 meer.
Ik heb de mijne 4 jaar geleden verkocht, misschien als ik er nog eens een inruil voor HEEL weinig Als ik nog eens een Vespa koop is het de GT200 of de nieuwe LX50 4-takt.
|
||||
|
||||
@ratfink: need je die paneeltjes mee op de 29e?
heb van de week wat zitten schetsen, maar gisteravond schoot me ineens nog een ander idee te binnen. dat heb ik nog niet uit kunnen werken. maar dat wordt iets minder druks, dan wat ik eerst had bedacht. (onder het motto less is more) ben gister aan wat kopjes en schotels bezig geweest