|
||||
|
||||
Stuur mij even die PM Domi, dan ga ik er mee aan de slag.
De tijdsspanne waarin een post te editten is inmiddels verlengd naar een jaar. Dit zal niet verder aangepast worden om eerder genoemde redenen.
|
|||
|
|||
Done. |
|
|||
|
|||
Quote:
Daar moet je ook voor betalen..... dit is (voor jou) nog steeds gratissss word tijd voor een donatie Domi niet dat je dan voorrang hebt hoor maar mooi dat het weer gelukt is,die Hans die regelt het altijd wel |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik kan nu mijn verkoop topic ook niet meer aanpassen kan de crew dat ook even veranderen?
|
||||
|
||||
Maak maar een nieuwe Gerard, en laat die oude sluiten
|
|
||||
|
||||
Is goed Marc thnx
Sluit hem dan maar.
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 31-03-2011 at 09:12. |
|
||||
|
||||
om hier nog eens op te reageren, mijn project topic is deze week ook afgesloten zodat ik de eerste posts niet meer kan EDITTEN, wat mij ook is opgevallen is dat alle links van mijn FB-foto's ook niet meer zichtbaar zijn.
En ik kan ze niet terug plaatsen aangezien ik niet smeer kan aanpassen. Kan dit nog ff terug gezet worden zodat ik ze eventueel kan uploaden via het forum en ze alsnog kan plaatsen? Aangezien ik best wat mails krijg met de vraag hoe ik mijn spruitstuk enz gemaakt heb en ik steeds verwijs naar mijn topic.
|
||||
|
||||
done, stuur me even een pm als je klaar bent
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heel erg bedankt EDIT: alles aangepast en PB gestuurd.
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 13-11-2012 at 19:42. |